נכס&אינטלקט: גיוס החסויות ליום הסטודנט-אחד הגדולים בארץ-11 מיליון ש"ח

מיזוג החברות נכס&אינטלקט המפתח פלטפורמות שיווקיות למגזר הסטודנטים והצעירים


מגייס השנה חסויות לימי הסטודנט הגדולים בארץ וצופה גיוס חסויות העומד על 11 מיליון ₪.



קהל עצום של 245,000 אלף סטודנטים צפוי להגיע לחמשת ימי הסטודנט הגדולים: אוניברסיטת תל-אביב, טכניון, המכללה למנהל, אוניברסיטת בן גוריון ואוניברסיטת חיפה.



נותני החסות השונים באים לידי ביטוי בקמפיין האירועים במדיות השונות, לוחות מודעות בקמפוסים, ניוזלטר, אתרי האגודות, דיוור ישיר לבתי הסטודנטים ובמדיות ארציות הכוללות טלוויזיה, אינטרנט, מגזינים ורדיו. כמו כן יקיימו הספונסרים פעילות BTL.



בין המתחמים בימי הסטודנט השונים: במות אומנים, מתחמים אלקטרונים, רחבת סלסה, באנג'י, הקרנות סרטים, סטנד אפ, פעילויות ספורט, במת VIP מיוחדת מטעם מגזין הפנאי Time Out, יריד אומנים ודוכנים של עמותות חברתיות.



בין הלקוחות הרבים שנכנסים לימי הסטודנט: נוקיה, קוטקס, איסתא ליינס, מפעל הפיס, אורגנון, דומינוס פיצה, החברה המרכזית למשקאות, דיונון- אופיס דיפו, R3, רד בול, קרמה, דורקס ועוד.



גיא קלנר מנכ"ל נכס&אינטלקט מוסיף כי "השנה אנחנו מציעים ללקוחותינו השונים להיכנס לימי הסטודנט הגדולים בפריסה ארצית על מנת למקסם את הזהות בין המותג לקהל. אירועים אלו מהווים פלטפורמה ייחודית וחסרת תחרות בכל הקשור ליכולת להגיע לקהלים צעירים ומפולחים באופן ישיר ומקצועי".

אולי יעניין אותך

15528pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים