תחרות ה- 2022 Israel Brand Award נוסדה במטרה לציין ולכבד את החשיבות וההשפעה שיש למיתוג, לחדשנות ולעיצוב. התחרות מציגה את מהלכי המיתוג פורצי הדרך שהיו בישראל בשנתיים האחרונות ומספקת במה מכובדת לארגונים, חברות, מנהלים ומנהלות שהצליחו בזכות כשרונם הייחודי לייצר מותגים ובעזרת מהלכים יוצאי דופן הפכו את המוצרים והשירותים שלהם למותגים נחשקים בעלי אישיות ייחודית.
הפרס היוקרתי ביותר בתחרות הוא על שמו של ראובן אדלר- ADLAER BRAND AWARD שהיה אמור להיות יו"ר השופטים הראשון של התחרות והוא מהווה חותמת של הצלחה. זוכה הפרס יוצג באופן קבוע באתר התחרות ותינתן לו האפשרות להשתמש בחותמת הפרס באתר שלו ובכל פרסום תדמיתי וגם בתקשור בקמפיין רשתי של חברות המיתוג המנצחות.
את התחרות יזם ויסד יריב עמית, מייסד ה – Brand Academy , מומחה ומרצה למיתוג בשיתוף עם בקרת יפעת ובשיתוף sraelוkantar .
יו״ר צוות השופטים הוא פיליפ בולקייה, מעצב מותגים הבכיר ביותר בישראל.
את פרס התחרות CONRAD עיצב נועם טננבאום הינו מעצב ישראלי בינלאומי אשר עיצב את הכוסות של קוקה קולה באולימפיאדות בייגין ולונדון. הפרס מיוצר לראשונה בטכנולוגיה ייחודית של הדפסת תלת מימד ע"י אחת מהחברות הגדולות בעולם להדפסות תלת מימד STRATASYS
יכולים להגיש מועמדות לתחרות כל כל עסק באשר הוא שעבר תהליך מיתוג בשנים האחרונות, עסקים גדולים, בינוניים וגם קטנים. עסקים שעשו מהלכים מיתוגיים עם עיצוב יוצא דופן. מנהלי.ות מותגים, חברות מיתוג, מעצבים ויועצים, חברות דיגיטל ו- UX שעשו מהלכי מיתוג ועיצוב מצטיינים ומבריקים בשנתיים האחרונות.
קטגוריות התחרות: זהות תאגידית, משקאות, מזון, ריטייל, בנקים ושוק ההון, בריאות ותרופות, קוסמטיקה ויופי, נדלן, עמותות, עסקים קטנים, יין ובירות, תרבות וחינוך, מיתוג מעסיק, תוכנות וstart up, תקשורת ומדיה, אופנה, עיצוב הבית, אריזת מוצר, וידאו ברנדינג, מיתוג חוויתי חנויות, אתר – חווית UX, אפליקציה- חווית UX . כמו כן בתחרות תינתן קטגוריה מיוחדת למעצבות , מעצבים וחברות מיתוג קטנות ונפתחו קטגוריות מיוחדות שנותנות הזדמנות למיתוג עסקים קטנים (מסעדות, פאבים, חברות, עורכי דין, חנויות וכדו), עיצוב אריזות, עיצוב משרדים, מיתוג בירה ויין ונקודות מכירה.
מתוך הזוכים בקטגוריות אלו יבחרו Best Branding of the year– מהלך המיתוג של השנה, Adler Brand Award – מהלך מיתוג העל ב 5 שנים האחרונות( ע"ש ראובן אדלר , ז"ל). התחרות תזכה לחשיפה גדולה הן במדיות השונות והן באתר התחרות אשר יחשוף את הזוכים בפני חברות וארגונים. הפרס שיקבלו הזוכים הוא האפשרות להשתמש בחותמת התחרות, העדפה של לקוחות המעוניינים במיתוג, פרסום וחשיפה במדיה והרשתות.
בחבר השופטים נמנים בין היתר ארז גביש- מנהל המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, ד"ר רינת שאנן סצ'י- ד"ר לשיווק ופרסום, המנהלת האקדמית של תואר שני MBA באוניברסיטה הפתוחה, פרופסור עודד עזר- טיפוגרף ישראלי, מרצה לעיצוב, צחי דינר- מנהלת המחלקה לתקשורת חזותית חולוןHIT , מיכל סודאי- בעלים של חברת המיתוג MUSE.
יריב עמית, יוזם Israel Brand Award 2022 : "מדובר בתחרות הכי אובייקטיבית ופתוחה שהיתה בישראל אי פעם ואשר נותנת הכרה למי שמשקיע באופן יוצא דופן בפיתוח המותג. השופטים אינם יכולים להגיש עבודות כך שאין להם שום אינטרסים זרים והם מגיעים ממגוון רחב מאוד של תחומים: מיתוג, אקדמיה, היי טק, פרסום, קמעונאות, דאטה ועיצוב. הכי חשוב לגבי ההרשמה , כל מי שנרשם לתחרות ולא זכה, יקבל חשיפה במהלך השנה של העבודה שלו עם קישור לאתר שלו, באתר ייעודי אשר יקודם , למשך שנה שלמה וללא תוספת תשלום. זאת אומרת במחיר הרישום לפסטיבל הנרשמים מקבלים גם ערוץ שיווקי נוסף לקידום העסק שלכם" .
התחרות תתקיים ב 14.7.22 כאשר מועמדות לקטגוריות השונות ניתן להגיש עד ה – 31.5.22 באתר התחרות