בימים אלו מתקיימת ההרשמה לתחרות השירות וחווית הלקוח השנתית של המי"ל – המרכז הישראלי לניהול, אשר הזוכים בה יוכרזו בכנס שירות וחווית לקוח השנתי, שהינו הכנס המוביל והגדול בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח. הכנס, שייערך בשישה במאי באולם האירועים לאגו בראשון לציון, מהווה נקודת מפגש למנהלים בכירים מכלל המשק הישראלי, אליו מגיעים מדי שנה קרוב ל-900 משתתפים, ביניהם סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות, מנהלי מוקדים ועוד.
תחרות השירות, הנערכת בצמוד לכנס זו השנה ה-17 ברציפות, הפכה לתחרות המובילה בארץ לשירות וחווית לקוח, אליה ניגשים הארגונים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות במהלך השנה שחלפה. המי"ל, שמובילה את התחרות, שמה לה למטרה לייצר בכל שנה תחרות הוגנת ושקופה שבכוונתה לקדם את תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי ולהעניק הכרה והוקרה לעוסקים במלאכה.
הארגונים השונים יתחרו ביניהם השנה במספר קטגוריות – השירות כשותף אסטרטגי, חווית הלקוח באתר וברשתות החברתיות, פשטות בשירות, ארגון קטן שמחולל שינוי גדול, השירות במגזר הציבורי ושירות פנים ארגוני. השנה הושקו מס' קטגוריות חדשות האמורות לתת מענה לשינויים הטכנולוגיים המתרחשים בעולם העסקי: טכנולוגיה ככלי לשיפור חווית הלקוח, שימוש ב- BIG DATA ככלי לשיפור חווית הלקוח, אפליקציה ככלי להגדלת מעורבות ונאמנות לקוחות.
השנה גם תושק קטגוריה ייחודית לסטארט-אפ המבטיח בתחום חווית הלקוח – קול קורא יצא בימים הקרובים לסטארטאפים בשלבים שונים אשר מעוניינים לקבל הכרה וחשיפה לפעילות ולמוצר שלהם.
ההרשמה צפויה להסגר ב-27 בפברואר ולאחריה תפורסם רשימת המתחרים בכל קטגוריה ויערכו שני סבבי שיפוט, כאשר העולים לגמר יוכרזו בסוף חודש מארס. צוות השופטים בתחרות מורכב מנבחרת של 60 מנהלים בכירים בתחום השירות בארגונים שונים בתעשייה, ביניהם הגר בן עזרא – סמנכ"ל שירות ומכירות בקבוצת ישרכארט, ורד צור – סמנכ"ל קשרי לקוחות באלטשולר שחם, ישראלה זינבל שטראוס – ראש אגף לקוחות שירות ומכירה באל על, עדי רווה גלוסקא – מנהלת מערך שירות וקשרי לקוחות בנספרסו ישראל, ליאת שטראוס – סמנכ"ל בכיר בכלל ביטוח, גלית קראדי – מנהלת השירות ב- HOT, טל גבע – סמנכ"ל השירות במגדל ועוד.
שרון משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול, אומרת: "בשוק שבו המחיר והמוצר כבר לא מהווים גורם מבדל, ארגונים מבינים יותר ויותר כי חווית הלקוח היא המנוע לצמיחה והצלחה של כל ארגון ולכן השקעה אסטרטגית ומחויבות הנהלה להובלת תהליכים כאלו היא הכרחית. זה מרגש לראות כמה נעשה בשוק הישראלי בתחום זה ואילו מהלכים מרגישים מובילים ארגונים לשיפור חווית הלקוח. אנו רואים בתחרות הזו שליחות ואמצעי חשוב לקידום נושא השירות וחווית הלקוח במשק הישראלי וגאים להוקיר את הארגונים שמובילים מהפכות ומהלכים מרגישים בתחום.
בין הארגונים שזכו להוקרה בשנים הקודמות נמצאים בנק הפועלים, אלקטרה מוצרי צריכה, מכבי שירותי בריאות, ישראכרט, עיריית ירושלים, תדהר, HOT, פלאפון, כלל ביטוח, מיקרוסופט ועוד.