חברת תפרון הישראלית, פיתחה קו הלבשה תחתונה למותג הבינלאומי קלווין קליין תחת השם concept, הכולל תחתוני גברים, תחתוני נשים וחזיות נשים.
בפיתוח הליין הושקעו מאות אלפי דולרים ובכל שנה חברת תפרון מוכרת ומפתחת למותג קלווין קליין פריטי הלבשה בהיקף של 5 מיליון דולר.
הנוכחות הישראלית בסופרבול מכובדת, אחרי בר רפאלי ואחרי סודה סטרים גם חברת תפרון הישראלית לוקחת חלק בסופרבול בקמפיין להלבשה תחתונה שפיתחה למותג הבינלאומי קלווין קליין שייחשף לראשונה בסרטון פרסומת שיוקרן בסופרבול, הערב.
עמית מרידור, מנכ"ל תפרון אמר היום: "תפרון שמחה לעמוד בחוד החנית שמחזיר לקדמת הבמה העולמית את החדשנות הישראלית בתחום הטקסטיל ולעמוד מאחורי המותגים הגדולים בעולם. הוכחנו בעבר ואנו מוכיחים שוב שהחשיבה הישראלית מחוץ לקופסא והמובילות הטכנולוגית הם הערך המוסף האמיתי של התעשייה הישראלית בעולם".
בנוסף, חברת תפרון הישראלית ייצרה את המדים למשחק הפוטבול השנתי בין הצבא למכללות בארה"ב.