בפעם הבאה שאתה מתבקש להרצות או לנאום בפני קהל פוטנציאלי עבורך, הפוך את המצגת שלך לכזו שתביא לך לידים שיווקיים.
הכן מראש עותקים מודפסים המסכמים את הנקודות החשובות בהרצאתך. וודא כי האינפורמציה שאתה מספק תהיה מעשית ליישום ולשימוש של בעלי העסקים. בסוף המצגת, חלק חמישה עותקים של המצגת שלך לכל אחד בקבוצה. בקש מהם לתת עותקים של ההרצאה ללקוחותיהם.
זה יאפשר למאזינים לתת משהו בעל ערך ללקוחות שלהם ועבורך יהווה צעד זה אמצעי להרחיב את מעגל הקשרים האישיים.
מתוך האתר: www.ideasiteforbusiness.com