סודה- קלאב יוצאת במהלך שיווקי לקראת חג הפסח בהשקעה כוללת של כ- 3 מיליון ₪

חברת סודה -קלאב המתמחה בשיווק מכשירים ביתיים להכנת משקאות מוגזים וסירופים בטעמים, יוצאת לקראת הפסח במהלך אסטרטגי של מיצוב מחדש בהשקעה כוללת של כ – 3 מיליון ₪.


מטרתו העיקרית של המהלך הינה הפיכת סודה –קלאב למותג רלוונטי לכל המשפחה והצגתו כמותג חוויתי, משפחתי ומגוון, תוך התמקדות בנושא חווית השתייה והטעמים.



המיצוב החדש כולל פיתוח תקשורת חזותית חדשה לכל מוצרי סודה-קלאב כאשר הצבע המנחה הינו הצבע הכתום המשדר שמחת חיים, אופטימיות, התלהבות ויצירתיות. העיצוב החדש ייושם באריזות המכשירים, הבקבוקים, ומוצרים נוספים , נקודות מכירה, משאיות, עמדות הדגמה, מדי דיילות וכו'.



גלית שוסהיים מנהלת השיווק בחברת סודה -קלאב מסרה כי: " העיצוב החדש יגביר את נוכחות המוצרים בנקודות המכירה, יתחבר לצורך למצב את המוצר כרלוונטי ולגיטימי וידבר בשפה של חווית שתייה ומשקאות ולא רק בשפה הטכנית של המכשיר עצמו."



לדבריה: "מהלך המיצוב מחדש מדגיש את ההצעה האמיתית שהמותג מציע לצרכן – מגוון המשקאות האהובים בלחיצת כפתור, דהיינו זמינות, נוחות וקלות ההכנה, חופש בחירה ומגוון טעמים, כאשר הן ערכי המותג הרציונאליים כמו נוחות, זמינות, חסכון וקלות ההכנה והן ערכי המותג האמוציונאליים כמו מגוון טעמים, תוסס, איכותי, משפחתי, ייחודי, יקבלו ביטוי.



מהלך המיצוב מחדש ייתמך על ידי מספר פעילויות שיווקיות ביניהן קמפיין טלווזיוני באמצעות משרד פרסום זרמון גולדמן בהיקף השקעה של כ – 2.5 מיליון ₪, פעילויות קד"מ, השקות מוצרים ביניהם סירופים בטעמים חדשים ומכשירים חדשים ועוד.


הקמפיין תחת הקונספט " חווית טעמים לכל המשפחה" יכלול סרט בו מככבת משפחה ישראלית המבלה את ליל הסדר סביב שולחן החג, כאשר לפתע מגיע לביקור אליהו הנביא (אורי גוטליב) שנמאס לו לשתות מכוס היין הרגילה שתמיד משאירים לו…. אליהו מבקש "איזו כוס תפוזים , לימונענע או אשכולית אדומה……." ומייד מקבל את מבוקשו.


סיסמת הקמפיין סודה-קלאב – ליהנות כל טעם מחדש!


הקמפיין יכלול סרט תדמיתי וכן סרט מבצע שיתקשר את מבצע החג- מגוון מכשירי סודה- קלאב ב- 249.00 ₪.



בנוסף לקמפיין תשקיע סודה-קלאב כ-250,000 ₪ בפעילות שטח שתכלול דיילות מכירה וטעימות ברשתות השיווק בימים שלפני החג.





אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס