סודה-קלאב יוצאת במהלך שיווקי לקראת פסח בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪


חברת סודה -קלאב המתמחה בשיווק מכשירים ביתיים להכנת משקאות מוגזים וסירופים, יוצאת לקראת הפסח במהלך אסטרטגי חדש הכולל התמקדות בשוק הסודה, בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪.



מטרתו העיקרית של המהלך הינה חיבור המותג לטרנד הבריאותי התופס תאוצה בארץ ובעולם והדגשת יתרון הכנת הסודה במערכת כמוצר משלים לשתיית מים בבית ומתן דגש על ה- USP של המוצר ב"שידרוג" המים אותם בוחר הצרכן לצרוך בביתו, הגזה על פי הטעם (מוגז עדין או חזק) ובכל מועד שמתחשק.



האסטרטגיה החדשה מלווה בפיתוח אריזות מוצרים תואמות, השקת מכשיר פרימיום להכנת סודה בחנויות נבחרות, עיצוב עמדות הדגמה והטעמה בשטח בהתאם לרוח התוססת והצלולה של סודה ובהעלאת קמפיין טלוויזיה להעברת המסר. בנוסף, משקיעה החברה במיתוג עשרות נקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ במטרה לחזק את התקשורת החזותית בנקודות המגע עם צרכנים פוטנציאליים. הפעילות הינה תוצר של שיתוף פעולה עם רשתות הום- סנטר ו – ACE.



רון וינקלר, מנהלת המותג מסרה כי "בעידן בו מים הינם מוצר צריכה הנמצא בכל בית בישראל, מהווה סודה-קלאב מערכת מושלמת ומשלימה לשתיית סודה תוססת בחוזק המועדף ובכל רגע. סודה-קלאב הינו מותג מוביל בארץ, בעל מודעות של מעל 80% ומהווה שם נרדף למערכות להכנת סודה בבית ולפיכך החיבור למסר זה הינו אך טבעי."



עוד הוסיפה כי "פלח שוק המים גדל באופן קונסיסטנטי ומשמעותי בשנים האחרונות, מול מגמת גידול מעטה בלבד בשוק המשקאות הקלים. שוק הסודה, כחלק משוק המים, החל לגדול אף הוא באמצעות פיתוחים טכנולוגים של מספר חברות המשווקות מים מינראליים".



המהלך האסטרטגי החדש מלווה בעיצוב אריזות המכשירים ברוח הסודה התוססת והצלולה, בהשקת מכשיר פרימיום מעוצב ויוקרתי בחנויות מתמחות, במיתוג ראשי גונדולה בנקודות המכירה, בעיצוב עמדות ההדגמה ובגדי דיילי המכירות בנקודות המכירה ובהשקת קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע בהיקף השקעה של 1.5 מיליון ₪.



בנוסף לקמפיין השקיעה סודה-קלאב 350,000 ₪ בפעילות שטח הכוללת עמדות הדגמה ודיילות מכירה וטעימות ברשתות השיווק בימים שלפני החג. עמדות ההדגמה ומדי הדיילות זכו לעיצוב מחודש התואם את הקמפיין.



אורי עמיר, מנהל קד"מ ושיתופי פעולה: "פעילות השטח הינה אמצעי חשוב להשגת התמיכה התדמיתית במותג, הגברת המודעות של הצרכן למוצר, לקלות השימוש בו וליתרונותיו. פעילות זו אף מהווה אמצעי ליצירת מגע עם צרכנים פוטנציאליים במספר נקודות רחב והנעה לרכישה."

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס