סופרפארם משיקה את סלסלות "לא מעוניין בשירות"

סופר-פארם משיקה שירות חדש במחלקת הקוסמטיקה המאפשר לבחור את סוג השירות אותו תרצו לקבל במחלקה. ניתן מעתה לבחור בין שני צבעי סלסלות: סלסלה שחורה, משמעה – אסתדר בעצמי, אין לי צורך בשירות לבין סלסלה לבנה המסמלת לדיילות המותגים שתשמחו לייעוץ מקצועי. הסטנדים החדשים נפרשים בימים אלו במרבית חנויות סופר-פארם (למעט סניפי סופר-פארם לוקאל), ומטרתם לשדרג את חוויית הקנייה ללקוחות ולאפשר להן להרגיש בנוח להסתובב בין המותגים השונים מבלי לסרב לשירות.



דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: ״סופר-פארם פועלת באופן מתמיד לשיפור ושדרוג חווית הקנייה בסניפים בכלל ובמחלקת הקוסמטיקה בפרט. השקנו קונספט עיצובי חדש, הכנסנו מותגים חדשים שניתן למצוא רק בסופר-פארם כמו פיקסי, מילוקה ועוד והסלסלות הן שדרוג נוסף".

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון