סופר- פארם משיקה קמפיין לקידום ה"קליק פארם"

לרגל התרחבות שירות ה"קליק פארם" של סופר-פארם לכל סניפי הרשת משיקה החברה קמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שכולל פרסום בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות. כוכבי הקמפיין הם רמה מסינגר ודני שטג המשחקים זוג הורים לילד צעיר ומופיעים בסיטואציות הומוריסטיות שונות מחיי המשפחה.



מטרת הקמפיין היא לקדם את שירות "הקליק פארם" ולמצב את סופר-פארם כחברה מובילה וחדשנית, המציעה ללקוחות פתרונות טכנולוגיים לשיפור חווית הקנייה ובמקרה זה קיצור זמן ההמתנה בתור לבית המרקחת. בקמפיין הושקעו 3 מיליון ₪.



בסוף השבוע האחרון הושקו שתי פרסומות טלוויזיוניות: בראשונה מספרת מסינגר כיצד גילתה שוב שבעלה מתכנן לה מסיבת הפתעה וכמו תמיד היא חשבה להעביר את הזמן בתור לבית המרקחת בסופר-פארם, רק שהפעם עם שירות "קליק פארם" היא לא תבלה את הזמן בתור אלא תספיק לשבת בבית קפה. בפרסומת השנייה, מספר הבן הקטן כיצד אבא שלו אוהב לפתח שיחות עם לקוחות בבית מרקחת, והפעם בעזרת ה"קליק פארם" הוא ואימו יצאו מורווחים כיוון שהתור יחסך מהם והם לא יאלצו לשמוע את האב משוחח עם כל הלקוחות.



לדברי עופר לוי, סמנכ"ל שיווק סופר-פארם, "אחד היתרונות של סופר-פארם הוא "חווית קנייה" ואנו עושים מאמצים לשפר אותה בכל עת. על פי בדיקה שערכנו אחד הגורמים לפגיעה בחוויה זאת הוא העמידה בתורים, ולכן הצבנו לעצמנו מטרה לפתח טכנולוגיה שתתגבר על הבעיה. עם פריסת טכנולוגיית ה"קליק פארם" בכל סניפי סופר-פארם ברחבי הארץ, אנו מאמינים כי נראה יותר ויותר לקוחות מתנסים בשירות. כמו כן חשוב להזכיר כי מסינגר ושטג כיכבו גם בקמפיין בית המרקחת בשנה שעברה בסרטים הומוריסטיים שזכו להצלחה רבה. האתגר הוא להתייחס לנושא כבד של בריאות וחולי בצורה הומוריסטית והשניים עושים זאת בצורה יוצאת דופן"

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח