סופר-פארם תקיים זאת השנה הרביעית את הביוטי סיטי, אירוע היופי השנתי של הרשת. ההשקעה בביוטי סיטי, שייערך ב-2-4 ביוני בגני התערוכה בתל אביב, תעמוד על כ- 15 מיליון ₪, הכוללים את הוצאות הפרסום וההפקה. מדובר בגידול של 20% לעומת היקף ההשקעה בשנה שעברה. הביוטי סיטי יגובה במכירה מיוחדת בסניפים של כרטיסים והנחות במחלקת הקוסמטיקה וילווה בקמפיין בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו ושילוט חוצות. בנוסף, לראשונה תשתף סופר-פארם פעולה עם רכבת ישראל ותמתג את תחנת רוקח (האוניברסיטה).
הביוטי סיטי, שהפך למותג בפני עצמו, הוא אירוע הצדעה למותגי הקוסמטיקה וליופי הנשי, ונערך בשיתוף עם ספקי הרשת בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה – לוריאל, אסתי לאודר, קלרינס, פרוקטר אנד גמבל, שסטוביץ, סנו, יוניליוור, פופה ואחרים. הספקים מצדם משקיעים בעיצוב והפעלה של הביתנים במטרה להעניק ללקוחות חוויה ייחודית לצד אפשרות לרכוש מוצרים.
פרט לביתנים, הביוטי סיטי יארח את –Beverly Hills Fashion Week – על הבימה המרכזית של הביוטי סיטי יוצגו קולקציות של כוכבות הוליווד מהשטיח האדום באירועים שונים. בנוסף, יתקיימו הרצאות בנושאי טיפוח, סטיילינג, אופנה ותזונה נכונה מפי אושיות מובילות בתחומן מובילים ובהם אולגה רז, דורין אטיאס, יובל כספין, הילה אלפרט, סמדר קלצ'ינסקי, סנדרה רינגלר ועוד.
דרור קציר סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם: "סופר-פארם מקיימת במהלך השנה שלושה אירועים, התומכים בתחומי הליבה בהם היא פועלת: הביוטי סיטי בתחום היופי, good life festival בתחום הבריאות והבייבי לנד בתחום התינוקות. אירועים אלה יוצרים חיבור רגשי בין הלקוחות לסופר-פארם, וכן מחזקים את המיצוב החווייתי של סופר-פארם אשר מבדל אותה ממתחרותיה".