סופר Quik עולה בפרסומת אימה מעוררת מחלוקת

Quik משיקים לראשונה בארץ
קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר המתאר את המסע המסויט של הישראלי הממוצע
בעולם הסופר הפיזי שנשאר תקוע שנים מאחור.

הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים בפריסה ארצית,
בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות, בהשקעה של כ-4.5 מיליון ₪.


דורין פישר, מנהלת השיווק של Quik: "אנו נרגשים לעלות בקמפיין (שני!) שונה, בועט
ופורץ דרך אשר טרם נראה על מסכי הטלוויזיה בארץ. חברת
Quik משרתת
בימים אלו כעשרות אלפי לקוחות בפריסה של כ-75% מאוכלוסיית ישראל ובהצלחה יתרה.
Quik הוא שירות סופר הפועל
באונליין בלבד והיחיד מסוגו בארץ. השירות הייחודי חוסך לצרכן הישראלי זמן יקר
ומונע ממנו לחוות את ה"סיוט" של קנייה בסופר. הקנייה בסופר גוזלת זמן
רב, מאלצת אותנו לעמוד בתורים, לסחוב, לחפש מה שאנחנו צריכים בין המעברים והמדפים,
ובייחוד בימים אלו אף מעמידה אותנו בסיכון. החיבור לפורמט של סרט אימה היה מעניין
ומיוחד כי הוא למעשה לוקח את הכאבים שמוכרים לכולנו ומקצין אותם בצורה קולנועית,
יצירתית, הומוריסטית ובועטת, בדיוק כמו
Quik."


את הקמפיין מוביל משרד הפרסום סיטימדיה ובמאי הסרט הינו אביב מערבי ששמו
הולך לפניו. יריית הפתיחה של הקמפיין הייתה טיזר בטלוויזיה ובדיגיטל עם המסר
"בקרוב הסיוט ייגמר", מסר שמהדהד חזק במיוחד בתקופה זו, ולאחר מכן נחשף
בשידורי קשת הסרט המלא, באורך של כמעט 2 דקות, הבנוי כסרט אימה קצר עם רפרנסים
ל"ניצוץ" ולקלאסיקות אימה אחרות, תחת המסר "הסיוט בסופר נגמר".
המסר של החברה, שבא לידי ביטוי גם בקמפיין הקודם שלה ("היהודים סבלו מספיק
בסופר"): הגיע הזמן להחליף את חווית הקנייה המיושנת והמסויטת אותה אנו עוברים
בסופר, בחוויה חדשנית הממצבת את
Quikכשירות מתקדם שמחליף את חווית הסופר הפיזית, ומציע ללקוחותיו 100% שירות דיגיטלי
מרגע ההזמנה ועד ההגעה לדלת הבית. מדובר בשירות היחיד שהוא אונליין בלבד ולכן הוא
שם במרכז אך ורק את הלקוח וצרכיו ומציע חווית שירות משוכללת ושלמה.
בייחוד בימים אלו הופך
השירות באונליין לאטרקטיבי יותר היות והמשלוח מגיע עד הדלת ומונח לידה, ללא מגע.


בפרסומת,תומר (השחקן) יוצא מהעבודה ומקבל הודעה מאשתו עם
רשימת קניות. בחוסר חשק הוא מגיע לסופרמרקט ובמהרה כל החוויה שלו בסופר, מהקצבייה
ועד ההליכה במסדרונות, הופכת לסיוט של ממש עם רפרנסים לסרטי אימה קלאסיים כדוגמת
"הניצוץ". לאחר מספר רגעים שמרגישים כמו נצח, מתעורר תומר מהסיוט הודות
לצלצול בדלת של השליח של
Quik שהביא
לו את הקניות הביתה.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח