סטימצקי יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי: תפתח סניפים "מכווני קהל" ותשדרג את החנויות הקיימות

רשת סטימצקי, הרשת הותיקה הגדולה והמגוונת ביותר בשוק הספרים וההוצאה לאור בישראל, מתחילה במהלך במסגרתו תפתח חנויות נוספות בהשקעה כוללת של מיליוני שקלים וזאת במטרה "ליצור בהן חוויית קנייה שונה, כאשר בכל אחת מהחנויות יושמו דגשים על תחומים שונים". החנות שתפתח את המהלך הזה הנה החנות בשנקין שמשתרעת על כ-100 מ"ר הוקמה בהשקעה של כ- 500 אלף שקל.



אמיר קס, מנכ"ל משותף קרן מרקסטון בעליה של רשת סטימצקי אמר היום כי "באוקטובר 2005 החלטנו לרכוש 100% מרשת סטימצקי וזאת מתוך הכרה והבנה כי רשת סטימצקי הינה רשת מובילה בתחומה עם פוטנציאל צמיחה אשר ניתן לשלב בה פתוח עסקי מוצלח ואהבת ספרים ותרבות."



רון לובש, מנכ"ל משותף קרן מרקסטון בעליה של רשת סטימצקי הוסיף כי :"סטימצקי הינו מותג ישראלי, מיתולוגי בעל ערכים תרבותיים ומסורתיים הניתן למינוף לתחומי תרבות מגוונים, זיהינו בסטימצקי פוטנציאל צמיחה וחדשנות גבוהה במתן שירות אמיתי, ממוקד ללקוח".



איריס בראל, מנכ"ל סטימצקי מצהירה כי החנות בשנקין הינה הראשונה מתוך מספר חנויות חדשות שיפתחו במהלך 2007. הרשת תשקיע בשיפוץ החנויות הקיימות בשנה הקרובה. "הקו המנחה שלנו ברשת אומרת בראל הוא ליצור בחנויות חוויית קנייה אחרת. בכל חנות יהיה דגשים אחרים על מנת שנוכל לחדש ולרגש את הלקוחות כל פעם מחדש. לדוגמא החנות בשנקין שתאופיין במגוון עשיר ורחב של ספרי הגות ופילוסופיה, שירה ופואטיקה ספרות הומולסבית,, ומוסיקת ג'אז ואילו בחנות שאנו פותחים בימים אלה בגרנד קניון בחיפה תהא חנות שתשתרע על כ 400 מ"ר תכלול מגוון רחב מאוד של ספרים בתחומים שונים וכן יהיה בית קפה ופינות ישיבה . הדבר יביא למצב שבו לא כל החנויות יהיו ויראו זהות".



בראל, מוסיפה:" הבחירה במיקומו של סניף סטימצקי ברחוב שינקין הנה בחירה טבעית וזאת משום שבשנים האחרונות הרחוב הפך ליותר מרחוב קניות או שכונה בתל-אביב, ונהיה מקום שמייצג את הרוח העירונית ומשקף את האווירה, הגישה, הסגנון והצבעים של אותה רוח".





בסטימצקי צופים כי לקראת פסח זה יעלו מכירות הספרים בכ-12.5% במכירות בתקופת הפסח ולכן נערכו ברשת מראש וציידו את המחסנים במלאי של ספרים, דיסקים ועוד שמהווים מתנות חג אישיות.




על רשת סטימצקי


רשת סטימצקי נוסדה בשנת 1925 על ידי יחזקאל סטימצקי ז"ל בירושלים. כיום סטימצקי מדורגת על ידי "דן אנד ברדסטירט" כאחת מ-250 החברות הגדולות במשק הישראלי. הרשת 150 חנויות ב- 68 ערים וישובים (וכן בלונדון ולוס אנג'לס) ועובדים בה כ- 800 איש. לפני כשנה נרכשה הרשת על ידי קרן מרקסטון.



על קרן מרקסטון


קרן מרקסטון הינה קרן ההשקעות הגדולה בישראל. בשנת 2005 השלימה גיוס של 800 מיליון דולר הקרן מתמקדת בחברות מבוססות מתוך כוונה להצמיח ולהשביח אותן. הקרן השקיעה במגוון של חברות כגון: רכישת בעלות מלאה בדפי זהב, זרעים גדרה ופריזמה בית ההשקעות הגדול בישראל, רכישת 20% מנילית, 40% מחברת התשתיות PRS ורכישת 20% מנטפים. הקרן מנוהלת על ידי רון לובש אמיר קס, ואליוט ברוידי.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס