סימנטק הכריזה על שיפורים בתוכנית ההתמחות שלה לעסקים קטנים (Small Business specialization), אשר מכירה בשותפי הערוץ של סימנטק ב- EMEA (אירופה, מזה"ת ואפריקה), כולל ישראל, שיוכיחו מומחיות באספקת פתרונות ללקוחות במגזר העסקים הקטנים.
סימנטק שינתה את דרישות הסף עבור ההתמחות כדי לעשות אותה נגישה לטווח רחב יותר של משווקים, והוסיפה היצע תמיכה חדש, כלים ותמריצים כספיים המיועדים לעזור לשותפי סימנטק לבדל את עצמם, וליצור יותר הכנסות מפתרונות סימנטק לעסקים קטנים.
תוכנית ההתמחות החדשה תומכת במיקוד המוגבר של סימנטק בעזרה לשותפים לפעול ביתר יעילות מול השוק ההולך וגדל של עסקים קטנים.
ראם מגן, מנהל מכירות ערוצי הפצה ועסקים קטנים בסימנטק ישראל, קפריסין ומלטה, אומר כי סימנטק ממשיכה בהתמקדותה במגזר העסקים הקטנים והבינוניים (SMB), והתוכנית החדשה היא חלק מתוך פעולות רבות, מוצרים ותוכניות המיועדים במיוחד עבור שוק זה.
יתרון חשוב של תוכנית ההתמחות המשופרת לעסקים קטנים הוא הכללת: ה- Small Business Margin Builder של סימנטק, כלי רישום עסקאות מקוון המספק לשותפים מתמחים בעסקים קטנים רווחיות מוגדלת על עסקאות מאושרות.
בנוסף, שותפים מוסמכים ייהנו מתמיכה טכנית משופרת, כולל גישה ללא תשלום למספר אירועי תמיכה טכנית בעדיפות של 24X7.
שותפים החברים בתוכנית Symantec Small Business Specialized גם יקבלו חינם 50 רישיונות שימוש פנימיים במגוון מוצרי סימנטק נבחרים לעסקים קטנים, מה שיאפשר להם להדריך טוב יותר לקוחות על היתרונות העסקיים הספציפיים שלהם.
בנוסף פיתחה סימנטק כלי יצירת קמפיינים מהיר ופשוט לשימוש, העוזר למשווקים לפתח קמפיינים של דיוור אלקטרוני ניתנים להתאמה ובמיתוג משותף, כדי לפנות ביעילות רבה יותר אל לקוחות פוטנציאליים.
כמו כן, שותפים אשר יזכו בהסמכת Small business Specialisation יוכלו ליהנות
מה- Marketing HelpDesk של סימנטק, המספק תמיכת שיווק יזום יוצא ונכנס בכל פתרונות
ה- SMB של החברה.
לדברי ראם מגן, מנהל מכירות ערוצי הפצה ועסקים קטנים בסימנטק ישראל, קפריסין ומלטה, "סימנטק שיפרה את תוכנית ההתמחות בעסקים קטנים, כדי לעזור לשותפיה להגדיל את מחזורי המכירות שלהם ולבדל את עצמם ממתחריהם. אנו מחויבים לעזור לשותפינו להצליח בשוק הגדל של הגנה על מידע עסקי לעסקים קטנים, ודרך ה- Small business Specialisation אנו מתכננים להגדיל משמעותית את ההיקף עבור יותר שותפים ולפתוח להם הזדמנויות נוספות להכנסות."
מחקר עצמאי שבוצע לאחרונה על ידי Applied Research עבור סימנטק, מצביע על כך שלערוץ ההפצה יש הזדמנויות מכירה מוגברות, מאחר שהגנת מידע עולה בחשיבותה בסדר היום של עסקים קטנים. המחקר שבוצע בחודש יוני 2010, סקר עסקים ברחבי EMEA המעסיקים בין 10 ל- 499 עובדים, וגילה כי ההוצאה השנתית הממוצעת לעסק על הגנת מידע היא כ- 23,000 דולר, וכי 67% מהעסקים רואים אובדן נתונים כסיכון רציני לארגוניהם, ו- 60% אומרים כי תקיפות סייבר מהוות אף הן סיכון חמור לארגוניהם.