סיסקו ישראל השיקה יחד עם שותפיה העסקיים את תוכנית ה-SMB-SELECT לפלח השוק הקטן והבינוני. זו הפעם הראשונה בה סיסקו יוצרת תכנית שיווק ייעודית לפלח שוק זה.
תחום ה- SMB בסיסקו ינוהל ע"י צפריר חקלאי שאומר כי היקף המכירות בשוק זה צפוי להגיע ל- 10 מיליון דולר כבר בשנה הראשונה ולגדול באופן משמעותי משנה לשנה.
חקלאי אומר כי תוכנית זו מציעה הזדמנויות צמיחה משמעותיות בתחום של פתרונות רשת ושירותי רשת למשווקים של מוצרי תוכנה ותקשורת לעסקים קטנים ובינוניים. לדבריו, בין המוצרים שיימכרו לפלח השוק הזה – פתרונות מיתוג, אבטחת מידע, WLAN, שירותי תקשורת מאוחדים ואספקת תוכן.
בועז מעוז, מנהל ערוצי המכירה בסיסקו ישראל, הדגיש את חשיבות משווקי ה-SMB לסיסקו ולעסקים המשותפים שלהם עם סיסקו ישראל, וציין כי עסקים קטנים ובינוניים מבינים היום יותר מתמיד את היתרונות הטמונים בהגדלת ההכנסות, הרווחיות והתפוקות, שעשויים לנבוע מהשקעות בפתרונות רשת. "טיפוח הקשר עם משווקי ה- SMB-SELECT של סיסקו יאפשר להפוך את הפוטנציאל העצום הטמון בשוק זה להצלחה מדידה", אמר מעוז, והוסיף כי "מגוון פתרונות הרשת המשולבים של סיסקו מספקים לעסקים קטנים ובינוניים אבטחה, אמינות ויכולת שדרוג, הנדרשים ומותאמים לצרכיהם. סיסקו מציעה למשווקי ה- SMB-SELECT תמיכה מסורה, יתרונות משמעותיים ותגמולים פיננסים".
סיסקו סיסטמס הינה הספק המוביל למוצרי קישוריות ומתן פתרונות תקשורת מקצה לקצה. החברה, אשר הוקמה בשנת 1984 על ידי קבוצה קטנה של מדעני מחשב מאוניברסיטת סטנפורד, גדלה מאז לחברת ענק המעסיקה מעל 48,000 עובדים, ואשר מוצריה מהווים היום 88% מתשתיות האינטרנט בעולם. הכנסות החברה לשנת הכספים 2005 הסתכמו ב- 25 מיליארד דולר. בשנת 1997 הקימה סיסקו מרכז פיתוח בישראל הממוקם בנתניה. מרכז הפיתוח עובד בשיתוף פעולה עם סיסקו אירופה האחראי על פעילות השיווק של החברה.