אמש קיים מותג הרכב RENAULT ישראל, מקבוצת קרסו מוטורס, אירוע מכירות ב-LIVE Facebook,ומעל ל 110,000 זוגות עיניים צפו בשידור שחולק למספר תתי שידורים. במהלך האירוע התקבלו כ-2000 שאלות ותגובות מהצופים שהצטרפו במיוחד ל Live וכן נרשמה עלייה של מאות אחוזים במספר הפוסטים של לקוחות בעמוד.
האירוע נמשך כ- 4 שעות במהלכן, דב סעדיה, מנהל המכירות של רנו ישראל, הציג את הדגמים החדשים של המותג ה- CLIO החדשה, ה- KOLEOS וה-SCENIC GRAND , סיפר על מערכות הבטיחות המתקדמות, הפיצ'רים הייחודיים והרחיב על הצעות המימון. במהלך האירוע עצמו נמכרו 3 רכבים והושארו עשרות לידים להמשך בירור פרטים ורכישה עתידית.
לדברי שרית רדין סמנכ"לית שיווק קרסו:" בימים בהם עם ישראל עדיין ממעט לצאת, אנו נדרשים לפתרונות יצירתיים זיהינו את הפוטנציאל הטמון בקיום אירוע מסוג זה בכלי הדיגיטלי ה Facebook Live. מדובר בהמשך ישיר לשינוי שעובר הציבור אשר מוכן להתנסות בטכנולוגיות חדשות גם למוצרים ושירותים "פיזיים" והדבר הינו חלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברת קבוצת קרסו מוטורס בשנים האחרונות. לאור ההצלחה ,אנו צפויים לערוך אירועים נוספים מסוג זה לשאר מותגי הקבוצה."