סלקום מעלה קמפיין מבודל עבור הטלוויזיה שלה

הקמפיין שילווה את השקת סלקום tv מציג שפה פרסומית שונה ומבודלת מהקו הפרסומי הראשי, בהתאם לסלוגן שמלווה את השקת השרות: "רואים דברים אחרת".
הקמפיין, בכיכובו של "משיח" – אודי כגן – יוצר וכוכב סדרת הרשת "משיח" שצפוי להצטרף בעונה הקרובה לצוות של "ארץ נהדרת".
משיח נאמן בקמפיין סלקום tv לדמותו בסדרת הרשת ומגלם שילוב משעשע בין עידן "האינטרנט והמחשובים" כלשונו, שבו חייבים להיות מעודכנים, לבין סגנון דיבור והופעה לא עדכניים.


יוני סבג, סמנכ"ל שיווק קבוצת סלקום: "סלקום tv שונה מכל מה שהכרנו עד עכשיו, ובהתאמה בחרנו לעלות עם קמפיין בשפה פרסומית שונה, צעירה ומשעשעת בדומה לשרות הטלוויזיה עצמו ובהתאמה לסלוגן המלווה את השרות "סלקום tv – רואים דברים אחרת. השונות בקו הפרסומי נדרשה על מנת להעביר לצרכן את המסר כי אנו משיקים עולם תוכן שונה ומבודל שאינו מעולמות המובייל המסורתיים של סלקום. אנו מאמינים כי שפה מבודלת זו תתרום רבות להבנת הנושא, כמו גם להבנת מסרי ויתרונות השרות עצמו בצורה ברורה, קולעת וחדה״.


הקמפיין כולל 4 סרטוני טלוויזיה ואינטרנט קצרים ומשעשעים, שניים מהם מוצגים בימים אלו. הסרטונים מציגים את הצד המגוחך בעולם הטלוויזיה שכולם מכירים, ואת הפתרון שמציעה סלקום tv.



משיח, המגולם ע״י היוצר והשחקן אודי כגן, צמח כסדרה אינטרנטית מצליחה שבה הוא מוצג כסוג של אמן שוליים ובעל אורחן שתקוע בעבר, למרות שהוא, בחוסר מודעותו העצמית, בטוח שהוא מעודכן בכל החידושים שיש לעולם להציע. כך גם בקמפיין של סלקום tv, משיח מיושן ואינו מעודכן, תקוע בעבר של הטלוויזיה ומתקשה להתמודד עם החשיבה החדשנית של סלקום tv. בקמפיין נעשה שימוש בסגנון המוקומנטרי הייחודי של סדרת האינטרנט של משיח כדי להעביר את המסרים של החברה בצורה הומוריסטית, קלילה, בועטת והכי חשוב צעירה.


משרד פרסום: גיתם BBDO

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח