smart עולה בקמפיין שלטי חוצות ראשון וייחודי בישראל כחלק ממהלך אסטרטגי שמטרתו לחזק את מיתוגה האורבאני של המכונית. קמפיין הפרסום יתמקד בעיר תל-אביב ויכלול פרסום על גבי קירות במקומות אסטרטגיים בעיר כגון מתחם בזל ורחוב אבן-גבירול.
עיצוב הקירות כולל 'מראות סמארט' מיוחדות המשקפות את העיר ברכב ויוצרות קירות חיים ודינמיים המשתנים כל העת, לפי הקצב של העיר- הלב הפועם של סמארט. הרעיון מאחורי הקמפיין הוא אנלוגיה פשוטה ומקסימה לכך שהעיר היא חלק בלתי נפרד מסמארט.
הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי ו-wicked brandculture, יעלה למשך כעשרה ימים במהלך השבוע הראשון של ספטמבר בהשקעה של כרבע מליון ש"ח.