סמסונג סלולר בקמפיין השקה לטלפון הדק בעולם: SAMSUNG X820 תחת המסר "יחי ההבדל הדק"




סמסונג סלולר מעלה ביום ה' ה-14.12, קמפיין השקה ל-SAMSUNG X820 – הטלפון הדק ביותר בעולם תחת המסר "יחי ההבדל הדק" בעלות כוללת של כ-4 מליון שקל. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות ויימשך כשלושה וחצי שבועות.



הקמפיין הנוכחי מסמן את יריית הפתיחה למהלך שיווקי נרחב אשר נועד להשיק את סדרת


ה-ultra slim edition – הטלפונים הדקים של סמסונג, אותו תוביל הדוגמנית בר רפאלי שנבחרה על ידי סמסונג סלולר כפרזנטורית של המותג. היקף החוזה עם רפאלי עומד על כחצי מיליון שקלים.



לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סאני "הבחירה בבר רפאלי נעשתה במטרה לבטא את המובילות והייחודיות של המכשיר אשר תואם את הערכים שמייצגת רפאלי אשר ניצבת בעמדת כוכבת ודוגמנית על בינלאומית ומציגה יופי יוצא דופן ונחשק".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת