בכולנו מפעם היצר להתחרות, לשחק ולזכות בפרסים ותהילה – בטח בקרב רצי מרתון. סמסונג אלקטרוניקס ישראל מובילה את הטרנד קדימה ומשיקה את "מרוץ הגיימינג החברתי" במסגרת המסלול החברתי של 'מרתון סמסונג תל אביב 2017' שיתקיים ב- 24 בפברואר. המסלול החברתי, שייקרא השנה "#RUN_PLAY_GIVE", יהפוך את מסלול המרתון למשחק מחשב בעולם הממשי.
איך זה עובד?
משתתפי המרתון יוכלו לאסוף מטבעות זהב דיגיטליים, S-coins, שיודבקו לאורך מסלולי הריצה. כל "דריכה" על מטבע דיגיטלי תזהה את המשתתף באמצעות מספר החזה שלו, ותועבר למאגר נתונים שם תיזקף לטובתו. המטבעות הדיגיטליים יומרו לכסף אמיתי אותו תתרום סמסונג, בשם רצי המרתון, למגוון רחב של פרויקטים חברתיים העוסקים בתחום הבריאות והחינוך.
הקונספט החדשני שנבחר השנה על ידי סמסונג, יבוא לידי ביטוי בכל שלבי האירוע – החל משלב ההרשמה בו מקבל כל אחד מהנרשמים דמות אוואטר מפוקסלת המבוססת על תווי פניו, המשך במתחם ה- EXPO שיתקיים בכיכר רבין שיציע הפנינג משחקים לכל המשפחה, ועד מסלול הריצה כאמור. בנוסף, לראשונה בעולם, כל משתתף יקבל מספר חזה כשעליו דמות האוואטר שנוצרה בתהליך ההרשמה.
מתחם ה- EXPO של סמסונג שייפתח בכיכר רבין ויפעל בין התאריכים 19-23.2.17, יציע מגוון פעילויות משחקיות לכל המשפחה שיאפשרו גם הם צבירה של המטבעות הדיגיטליים. בין הפעילויות מתחם מסלולי ריצה המשלבים משחק, מתחם VR ייחודי ותוספת מיוחדת לחובבי הז'אנר עם מכונות המשחק הנוסטלגיות של פעם.
מר קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל: "זו השנה השלישית בה מוקדשת פעילות המותג במרתון סמסונג תל-אביב למען מטרה חברתית, ואנחנו גאים להמשיך במסורת זו. התרומה לקהילה הינה חלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו בישראל, ועוסקת בנושאים הרלוונטיים לנו כחברה. השנה אנו מזמינים את כולם לקחת חלק בפעילות, לאסוף מטבעות במהלך ההרשמה, במהלך האקספו החוויתי והמיוחד, או במהלך יום המרתון עצמו. אנחנו מתחייבים להעביר את הכסף שנצבר במהלך הפעילות למגוון פרויקטים חברתיים בקהילה. אנו צופים כי הרוח הספורטיבית וההירתמות למטרה טובה, לצד חוויית המשחק הייחודית שאנו מציעים השנה, יעניקו השנה 'דרייב' ומשמעות נוספים לריצה עבור המשתתפים".