ספיישל חגיגות העצמאות של המשביר: מ-1947 ועד ההנפקה בבורסה

המשביר החדש לצרכן, רשת החנויות הבלעדית הגדולה במדינה, שהוקמה בשנת 1947, חוגגת החודש יום הולדת 60. הרשת, שמכרה מיום הקמתה ועד היום למעלה מ- 600 מיליון מוצרים, בהיקף של 25 מיליארד ₪, נמצאת כיום בבעלות קבוצת המשביר החדש לצרכן בראשות רמי שביט, ומונה 26 סניפים, בכל רחבי הארץ, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים בשטח מסחרי כולל של כ- 88,000 מ"ר, ופותחת 4 סניפים חדשים השנה.



המשביר מעסיקה כיום למעלה מ-3,200 עובדים קבועים וכ- 1500 דיילים. מועדון 365 הינה החברה הגדולה בתחומי פעילותה בישראל ובעלת מועדון לקוחות המוביל בתחומו, פעיל ורחב היקף, הכולל כ- 384 אלף בתי אב המחזיקים כרטיס חבר בתוקף, נאמנות חברי המועדון לרשת הינה מהגבוהות בתחום והדבר ניכר בתדירות ביקורי הלקוחות ובממוצע סלי הקניה.



התנועה בסניפי הרשת ערה ופעילה ומדי חודש נכנסים לסניפים למעלה מ- 2 מיליון לקוחות. חצי מיליון לקוחות רוכשים ברשת בחודש. בשנת 2006 הגיעה החברה למחזור מכירות שיא המסתכם ב- 1 מיליארד ₪. לדברי רמי שביט מנכ"ל ויו"ר המשביר החדש לצרכן: "הנכס המרכזי של הרשת הם עובדי החברה והינם המשאב החשוב ביותר, הרשת נותנת כלים לעובדים בכל התחומים והתוצאות ניכרות בפדיון ובאווירה הקיימת בסניפים ולכן אנו מאמינים ושמים לנו למטרה לסיים את שנת 2007 ב יעד של – 1.2 מיליארד ₪".



עודף ביקושים בהנפקה בתמונות-המשביר, אז והיום



רשת המשביר החדש לצרכן הונפקה לפני כחודש בהצלחה רבה וזכתה לעודף ביקושים, לאחר תקופת התחדשות ב – 4 השנים האחרונות. על פי שביט, "ההנפקה מסמלת את התהליך האינטנסיבי שעבר המשביר בתקופה זו. הציבור הביע אמון מוחלט ברשת והרשת צועדת קדימה ומתחדשת בכל יום, מגוון המוצרים והמתנות הינו בין הייחודים בנוף הקניות הישראלי, והמשביר הינו המקום של כולנו לקניית מתנות, המותג "המשביר לצרכן" מסמל את ערכי האיכות והאמינות מהגבוהים בארץ" .



עוד הוסיף שביט ואמר: "האסטרטגיה העתידית של הרשת היא המשך מדיניות ההרחבה לתחומי עסקים חדשים ליזום סינרגיה ושיתופי פעולה בין הרשת לחברות הבת של קבוצת המשביר החדש לצרכן, פתיחת חנויות מתמחות ושיווק מותגים חדשים מחו"ל ומהארץ, ויצירת מחזור כספי המוערך ב- 5 מיליארד ₪ תוך 3 שנים ורכישות בקבוצה בתוכנית cash back אשר תושק בקרוב".



רשת המשביר לצרכן תציין החודש את יום הולדתה באירוע הכולל 1,500 מוזמנים, ביניהם: אנשי תקשורת, ספקים, עובדי החברה לדורותיה, לקוחות זהב של הרשת, לצד האירוע יושק מיצג ייחודי של תמונות נדירות הסוקרות 60 שנה של הוויה ישראלית במשביר. כמו כן, הרשת רכשה את ההצגה "הלהקה" מבית תיאטרון "הבימה" למופע סגור בערב זה.



חגיגות ה-60 ילוו בקמפיין ,שנערך באמצעות משרד הפרסום "פוגל אוגלבי", בתקציב של חצי מיליון דולר וכולל סרט טלוויזיה שישודר בערוץ 2,בערוץ 10 ובערוץ 24, ערוץ 9 ג'ינגל ברדיו, מודעות צבע בעיתונות ארצית ,מגאזינים ואינטרנט ,כמו כן ייערך מסע קד"מ רחב בכל נקודות המכירה.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס