ספר חדש על שיווק אפקטיבי באינטרנט מסביר כיצד למצות כל דולר המושקע בשיווק ברשת


המכון הישראלי ליצוא הוציא לאור את הספר "שיווק נכון באינטרנט – שליטה בעולם השיווק של המחר" – מדריך מקיף לעסקים הפועלים או עומדים לפעול בתחום השיווק האינטרנטי. הספר נועד לספק תמונה מקיפה על כל אפיקי הפרסום באינטרנט, ולתת הדרכה כיצד לנצל בצורה אופטימלית כל דולר המושקע בפעילות שיווק באינטרנט. כך יכולים עסקים להרוויח מהמאפיין החשוב ביותר של שיווק באינטרט – האפשרות למדוד את תוצאות הפרסום.



הספר נכתב על ידי אלון זכאי ועומר קפלן מחברת A-2-Z, המתמחה בתחום השיווק הבינלאומי באינטרנט בשיתוף עם המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי. הספר מתבסס על ניסיונם העשיר של זכאי וקפלן בשיווק אינטרנטי בארץ ובעולם. הספר שם דגש על הדרכה מעשית לכל מי שרוצה לקדם את עסקיו באינטרנט, ומיועד לבעלי עסקים, יצואנים, מנכל"ים, מנהלי שיווק, מנהלי פרסום וקמפיינים מקוונים, מרקום וסטודנטים לשיווק.



"אחד הכללים החשובים ביותר שתיתקלו בהם במהלך הספר הוא כי "באינטרנט הכול מדיד".. זכרו היטב והפנימו כלל זה, כי כלל זה והכלים שנספק לכם יהיו לעזר רב בהמשך דרככם…אל תסתפקו בפרסום ללא חישוב תוצאות – לשם כך יש מדיות פרסום אחרות", נכתב בפתיח הספר. ואומנם לכל אורך הספר מודגשת פעולת הניתוח של תוצאות הפרסום אם מדובר והתאמת הפרסום ביחס אליו, אם מדובר בפרסום במנועי חיפוש או בשיווק באמצעות דואר אלקטרוני.



בין הנושאים בהם עוסק הספר: הכנת תוכנית שיווק הכוללת בנייה נכונה של אתר החברה, קידום רישום ושיווק במנועי חיפוש, דיוור אפקטיבי בדואר אלקטרוני, שיווק ויראלי, שיווק בבלוגים, ניתוח התנועה לאתר ו- ROI (Return On Investment), רישום באינדקסים, יחסי ציבור באינטרנט, מודלים שונים לפרסום, מדריך מעשי למחקר ביטויי חיפוש ופתיחת חשבון מפרסם בגוגל.



הספר יימכר החל בחודש אוקטובר באמצעות מכון היצוא ובחנויות הספרים הנבחרות. להזמנה מוקדמת דרך מכון הייצוא ניתן לפנות לטלי יונתן, 03-5142961 או בדוא"ל yonathan@export.gov.il



השיווק הנכון באינטרנט מתבטא לא רק בספר המקיף עצמו, אלא גם באפשרות שפתחו המחברים לרוכשי הספר להמשיך ולהתעדכן בחידושים בתחום השיווק המקוון. באתר internetMarketing.co.il שהוקם במיוחד למטרה זו, יפורסמו עדכונים שוטפים וחדשות בנושא השיווק באינטרנט, וכך הספר, העוסק בתחום דינמי המשתנה בקצב מהיר, יישאר עדכני.



חיליק אסיא, מנכ"ל מכון הייצוא: "מכון הייצוא זיהה בשנה האחרונה את הפוטנציאל של השיווק האינטרנטי עבור יצואנים ופועל בתחום בצורה רחבה בשיתוף חבריו היצואנים. שיווק באינטרנט מאפשר ליצואנים לפנות בצורה ישירה וממוקדת לקהל יעד רחב ברמה הבינלאומית.


הספר 'שיווק נכון', נכתב על מנת לספק ידע מקצועי וקריטי לטעמי לכל בעל עסק אשר רוצה לפעול באינטרנט בצורה נכונה, אשר תפיק עבורו את המירב על ההשקעה בשיווק".



אלון זכאי, מחבר הספר: "עסקים רבים פונים לשיווק באינטרנט, אם בצורה עצמאית ואם באמצעות נותני שירותים חיצוניים ומוצאים את עצמם שופכים כסף רב, בלי שהם יודעים לנתח את תוצאות ההשקעה. האינטרנט, בניגוד למדיה המסורתית, מאפשר לדעת מה עשה כל דולר שהושקע, ובאמצעות ניתוח חכם ושימוש בכל תמהיל השיווק האינטרנטי, ניתן להגיע לתוצאות שעולות על כל אפיק פרסום אחר".



"כדי למצות את השיווק באינטרנט פותחו לאורך השנים מתודולגיות לשיווק נכון, המתבסס בעיקר על עקרונות של שיווק ממוקד ומפולח וניתוח של הפעילות. עקרונות שמי שאינו פועל לפיהם מוותר על חלק חשוב באפקטיביות של פרסום באינטרנט", הוסיף זכאי.



אודות המחברים


הספר הופק ע"י מכון הייצוא, ונכתב ע"י אלון זכאי, מנכ"ל חברת A-2-Z לשיווק בינלאומי באינטרנט, ועומר קפלן, סמנכ"ל שיווק ב- A-2-Z.



זכאי הוא בעל ניסיון עשיר בתחום השיווק הבינלאומי באינטרנט, וביצע קמפיינים מוצלחים לחברות רבות בשוק, ומשמש כיועץ למכון הייצוא בנושא. לזכאי חברה נוספת בתחום השיווק באינטרנט, netting, המרכזת את פעילות הפרסום במספר רב של אתרים ישראלים, באמצעות מערכת מתקדמת.



עומר קפלן, הינו יזם צעיר שהספיק לצבור נסיון רב בתחום השיווק באינטרנט, והינו שותף מייסד של חברת המסחר האינטרנטית האמריקאית MNbee Sportswear. קפלן משמש כמרצה אורח בימי עיון במכון הישראלי לייצוא בנושא "השיווק באינטרנט" ואחראי לפרסומם של מאמרים רבים בנושא.

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים