לאחר שהציעה בחודש שעבר נגן DVD ב- 39$(!), ממשיכה סקאל דיוטי פרי במהלך הפחתת המחירים שמטרתו העיקרית הינה המשך מיצובה של חנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל בדיוטי פרי כאטרקטיבית בישראל וזאת על ידי יצירת פער מחירים של עד 40% מהמחירים בשוק המקומי.
המהלך יגובה בקמפיין שילוט חוצות של כ – 1300 פוסטרים באמצעות פרסום "אדלר חומסקי וורשבסקי" בהיקף השקעה של כ – 300,000 ₪.
קובי סקאל סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל מסר כי: " "המבצעים שיוצעו במסגרת המהלך, יתמקדו במוצרי החשמל והאלקטרוניקה הנמכרים ביותר ובמותגים בינלאומיים מובילים על מנת להמשיך ולייצר תחרות אמיתית מול השוק המקומי ולהדגיש את פער המחירים בין בדיוטי פרי לשוק המקומי שמגיע עד 40%, את כדאיות הקנייה בדיוטי פרי ואת מיצובה של חנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל כאטרקטיבית בישראל."
לדבריו: "המהלך מחזק את הצהרתה של סקאל כי מהפיכת המחירים בדיוטי פרי אינה לתקופה מסוימת או למוצר מסוים אלא מדיניות שתמשיך ותביא לצרכן מוצרי חשמל הכרחיים וחיוניים במחיר שווה לכל כיס, תוך השרשת הרגל הקנייה בדיוטי פרי, דהיינו מוצרי חשמל ואלקטרוניקה – קונים רק בדיוטי פרי."
עוד הוסיף סקאל כי:" העובדה כי מכשיר ה – DVD שהוצע לצרכן ב – 39$, ממנו נמכרו בתוך 12 ימים 4000 יחידות, מספר חסר תקדים בכל קנה מידה, מוכיחה כי המטרה לקבוע רף חדש בישראל למחירי מוצרי החשמל והאלקטרוניקה יושמה והוגשמה במלואה."