סקיליקס מזמינה מנהלים למפגש בנושא שירות, בבית מטריקס בהרצליה


מכללת סקיליקס, הנמנית על חטיבת ההדרכה של מטריקס, מזמינה מנהלים של ארגונים למפגש לימודי בנושא שירות תוך התייחסות לטכנולוגיה כתומכת ביצועים איכותיים בשירות.



לדברי ענת ענתבי, מנהלת תחום שירות ומכירה, סקיליקס: "בבסיס הכנס עומדת ההנחה כי שירות וטכנולוגיה תלויים זה בזה, וכדי להגיע לשיפורים משמעותיים באיכות השירות כדאי להשתמש בכלים טכנולוגיים, כגון: סימולטור המדמה ניהול מוקד שירות בארגון, והצגת כלי ה- EPSS העוסק בנושא שיפור ביצועים במוקדי שירות. שני כלים אלה יוצגו בכנס.



אחד הנושאים המעניינים שידונו במפגש הוא שירות לקוחות גלובאלי, בהיבט של הבדלים בין-תרבותיים במתן שירות. "היום רווח קונצנזוס בשוק בעניין העובדה כי הגורם המבדל בין ארגונים בשוק הגלובאלי הוא רמת השירות הניתן ללקוחות– לקוחות פנים ארגוניים ולקוחות חיצוניים כאחד. לפיכך, לא מספיק לשפר באופן מתמיד את רמת השירות ללקוחות החיצוניים של הארגון, אלא יש לעסוק ברמה היומיומית גם בשירות הניתן ללקוחות הפנים ארגוניים, קרי, ההון האנושי בארגון. הנושאים הללו ועוד רבים אחרים, ייבחנו במישור הגלובאלי תוך בחינת הקריטריונים המרכיבים שירות איכותי ללקוח" מסבירה ענתבי.



המפגש מיועד למנהלים בטווח רחב של תפקידים: מנהלי מוקדי שירות, מנהלי תמיכה טכנית, מנהלי מחלקות שירות, מנהלי HR ומנהלי הדרכה.



המפגש יתקיים ב – 9.9.08 בבית מטריקס, הרצליה.


לפרטים והרשמה: ליז, 03-7100791 , lmarzuk@skilliks.co.il


ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך נדרשת הרשמה מראש.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_