אין כמו חג הפסח ותחילת עונת האביב כדי להתחדש, לשפץ ולשדרג את חדרי הבית. רבבות מבתי ישראל נכנסים לקדחת השינויים, השיפוצים וההתחדשות. מכיוון שכך, חג הפסח נחשב גם לחגם של חנויות הריהוט בישראל. מנתוני חברת רהיטי דורון עולה כי כחודש וחצי לפני החג נרשם גידול של כ – 25% בהיקף המכירות של ריהוט לחדרי הילדים, חדרי הנוער וחידוש המשרד הביתי.
לדברי אסף טייכמן סמנכ"ל שיווק של רהיטי דורון: "תקופת האביב היא גם זמן התחדשות וחידוש רהיטי הבית, אנו מרגישים תנועה מוגברת בחנויות הרשת, אחת הבקשות הנפוצות בתקופה הזו היא שהרהיטים יסופקו לפני החג כי מגיעים אורחים. אנו מקפידים להיענות לבקשה למקדימים להזמין, ומגבירים את קצב הייצור והאספקות לפני החג"
טייכמן מוסיף: "תחום הריהוט לחדרי הילדים ולחדרי הנוער מהווה כיום כ– 14% מסך מכירות הריהוט בישראל ואנו נמצאים בשוק שהולך וגדל. השוק מתאפיין בתחרותיות גדולה ומספר גדול של מתחרים ובסופו של דבר מי שמרוויח מכך הוא הלקוח, דרך היצע רחב של דגמים וצבעים, תצוגות נגישות ומושקעות, מחירים אטרקטיביים ושאר הטבות, לדוגמא: ברשת רהיטי דורון מציעים בנוסף למחירים האטרקטיביים, אפשרות לתשלום רק אחרי שהרהיטים הגיעו לבית הלקוח "