לא מעט פרשיות עלו לכותרות במהלך חודש אפריל האחרון, כאשר אתרי האינטרנט התמלאו בסיפורים שממשיכים להיות בראש סדר היום בחדשות. חברת Scooper השוותה, באופן בלעדי עבור אתר Allmarketing, את כמות האזכורים של הגיבורים בפרשיות, כמו גם הנושאים שסובבים סביב אותן פרשיות. החברה, המספקת בין השאר מנוע חיפוש ממוקד לטובת אנשי מדיה אחר גופים או אישים שונים, מצאה כי על רקע שלל הפרשיות שפורסמו, פרשת הולילנד היא זו שקיבלה את החשיפה הרבה ביותר ברשת.
הפרשייה זכתה לפרסום ראשון ב-7 לאפריל לאחר שהוסר צו איסור הפרסום על פרטי החקירה עם מעצרו של עו"ד אורי מסר, החשוד בקבלת שוחד. לא פחות מ-1,272 ידיעות שונות הזכירו את המילה 'הולילנד' בידיעות השונות, יותר מכל פרשה שעלתה לכותרות במהלך אפריל. גיבורי הפרשה, שולה זקן ואהוד אולמרט, זכו לחשיפה פחותה יותר. שמו של ראש הממשלה לשעבר הוזכר 789 פעמים, העובדה שהוטל צו איסור פרסום על שמו, "פגעה" בכמות האזכורים. כך או כך, שמו הוזכר למעלה מפי שניים וחצי מזקן, שזכתה "רק" ל-306 אזכורים.
והיו כאמור גם פרשות אחרות, למי שהספיק כבר לשכוח. פרשת ענת קם, שהתפוצצה בכלי התקשורת ב-8 באפריל, זכתה להרבה פחות הדים, אם כי עדיין שמה של העיתונאית הוזכר לא פחות מ-449 פעמים במהלך חודש אפריל. קם, שזכתה ששמה יתנוסס בשם הפרשה, קיבלה למעלה מפי אחד וחצי אזכורים מעיתונאי הארץ, אורי בלאו (279). בפרשה אחרת, שרק כעת מתחילה להתגלגל, הוזכר ראש עיריית רמת גן, צבי בר, ב-49 ידיעות. לא מן הנמנע שבתקופה הקרובה המספר הזה עוד ינסוק.
Scooper עוקבת אחר עשרות אתרי חדשות ותוכן. המובילים בהם Ynet, וואלה!, nrg, mako, גלובס, דה מרקר, כלכליסט, ועוד רבים נוספים. "הנתונים שמצאנו מלמדים לא מעט על מידת העניין של הציבור בפרשיות השונות", מסכם טל אינבינדר, מנכ"ל Scooper, את הנתונים. הפרשות אמנם נחשפו לתקשורת בחודש אפריל, אך גם במאי ממשיכים לדון בהם והן תופסות כותרות לא מעטות.