נתוני סקר TGI בוגרים גל 2 2007 (המשקף את התקופה –ינואר-דצמבר 2007), שפורסמו היום, מצביעים כי "השחקן החדש במגרש" ישראל היום חדר לשוק ברמה ממוצעת ,בתקופת הגל ה-2 של TGI (יולי דצמבר 2007) ,בשעור של 15% ומעמידה את "ישראל היום" בדרוג כעתון היומי ה-3 הנקרא ביותר בישראל.
למרות החדירה המסיבית של "ישראל היום" לשוק העיתונים היומיים בחציון השני, כניסת לא גרמה לעלייה בסך כל הקריאה בעיתונים היומיים. זאת בניגוד לתופעה שנצפה בתקופה החדירה של "ישראלי" שגרם לעלייה בסך כל הקריאה היומית בעיתונים. כפי שמשתקף החשיפה של ישראל היום, באה בחלקה, על חשבון העיתונים האחרים , כתחליף או במקביל וזאת בניגוד לקוראים של "ישראלי" שהיו, בחלקם, קוראים "חדשים" ש"פגשו" את המוצר עקב צינורות הפצה חדשים שהגיע אל קהל שאינו קורא עיתונים יומיים מודפסים.
סך כל הקריאה או הכיסוי (reach) היומי של 5 העיתונים הארציים היומיים (ידיעות , מעריב,ישראל היום, הארץ , גלובס) במחצית השניה של 2007 (יולי-דצמבר 2007) עומדת על 57.7% (בנטרול חפיפה) לעומת החציון שלפניו (ינואר-יוני 2007) כאשר הכיסוי היומי עמדה על 58.9% (תקופה זו כוללת את עיתון "ישראלי" כאשר העיתון "ישראל היום" טרם יצא לאור).
סך כל הקריאה בארבעת העיתונים הארציים הוותיקים (ידיעות, מעריב, הארץ וגלובס) בין אותן תקופות ירדה ב-2% מ-54.2% בינואר-יוני 2007 ל-52.2% ביולי-דצמבר 2007.
הסיבה העיקרית להעדר גידול בקריאה משמעותה היא הקריאה ב"ישראל היום"הנה ברובה בנוסף לעיתון יומי אחר ולא בנוסף בניתוח ה"חפיפה" בקריאה בקרב הקוראים של העיתונים הארציים הוותיקים מסתבר כי כ-23% של קוראי "גלובס" קוראים "ישראל היום", 20% מ"מעריב" ומ"ידיעות אחרונות" קוראים אותו ו-19% מקוראי "הארץ" קוראים את "ישראל היום".
בהקשר להאזנה לרדיו, למרות שלא נצפו שינויים דרמטיים בהתייחסות לרמת ההאזנה לתחנות השונות אזי ברמת סך כל ההאזנה לרדיו ככלל קיימת מגמת ירידה. כנראה שירידה זאת נעוצה במסגרת התחרות על זמן הפנוי של האוכלוסייה לאלטרנטיבות אחרות כגון אינטרנט, נגני מוזיקה וכד'. משנת 2004 סך כל הכיסוי היומי לרדיו ירד מ-82% ב-2004, ל79.4% ב-2005, ל-77.6% ב-2006 וב-2007 עומד על 76.6%.
איתן כסיף, מנכ"ל TGI ישראל אמר: ".בעולם הדינמי של מפת התקשורת בישראל חיוני קיומו של סקר TGI המספק בצורה אוביקטיבית את התמונה האמיתית על המגמות ושעורי הקריאה /חשיפה של גורמי המדיה השונים" מאגר TGI ממשיך להוות את הכלי העיקרי של ענף השיווק והפרסום בתהליך בניית אסטרטגיה שיווקית ותמהילי המדיה זאת בהתבסס על הבנת הצרכן והתמקדות בקהלי מטרה, יצירת תהליכי שיווק ממוקדים המבוססים על מידע עדכני וממוקד מאפשרת להגיע לניצול אופטימאלי של משאבי השיווק".
מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע"י חברת "מחקרי סינגל סורס" מקבוצת טלסקר ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של 10,000 מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ- 3.73 מיליון נפש. סקר ™TGI בישראל נערך משנת 1998, והנתונים החדשים מהווים את הגל ה-20 מאז השקתו. התוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה.