בטבלה המצורפת מוצגים שיעורי החשיפה השבועית לאתרי אינטרנט מובילים כפי שנמצאו בסקר TIMTM (TNS Teleseker Internet Monitor) של TNS טלסקר שנערך במהלך 20 הימים שבין ה- 30 ביוני ל- 19 ביולי 2006. הסקר משקף נאמנה את הרגלי הגלישה בתקופה הנסקרת, תוך מיצוע סביר של התקופה שלפני פרוץ המלחמה ואחריה. הסקר נערך בקרב מדגם ארצי ומייצג של כ- 1,100 משתמשי אינטרנט בגילאי 13+ מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל.
האומדן עפ"י הסקר של אוכלוסיית משתמשי האינטרנט בישראל עומד על כ – 3.7 מיליון איש המהווים כ- 69% מאוכלוסיית גילאי 13 + בישראל. זו הפעם הראשונה שסקר TIM בוצע כסקר On-Line בקרב פאנל אינטרנטי של TNS ישראל. בין אתרי המכירות וואלה שופס זכה לחשיפה כמעט כפולה מזו של המתחרים.
במקביל, עורכי העיתונים היומיים שכחו אובייקטיביות מהי, והכותרות שיבחו כל אחד את אתרי הקבוצה. בדה מרקר: "הגלישה בוואלה ו- YNET זינקה בתקופת המלחמה", כאשר כמובן גלובס לא מוזכר לכל אורך הסיקור. בגלובס לעומת זאת טרחו לציין בכותרת כי "דה מרקר רושם צניחה של 8%", זאת כאשר מדובר בסה"כ בירידה של 0.7%, הנמצאים עמוק בתוך טווח השגיאה של הסקר. גלובס זיכה את עצמו ב" זינוק של 7% בחשיפה", ושוב מדובר בעלייה של 0.8% בלבד.
לעומת זאת, מוספי הכלכלה של מעריב וידיעות לא התייחסו לסקר.
להלן תוצאות הסקר:
| יוני-יולי 2006 | דצמבר 05 |
אומדן למספר משתמשי אינטרנט (במיליוני גולשים) | 3.7 | 3.6 |
האתר | אחוזים | אחוזים |
גוגל | 79.1 | (73.3) |
וואלה! * | 67.6 | (61.2) |
Ynet | 56.2 | (44.3) |
Hotmail /MSN (co.il/.com) ** | 34.5 | (37.4( |
נענע | 30.2 | (29.6) |
NRG מעריב | 23.0 | (22.5) |
תפוז | 22.2 | (19.7) |
זאפ *** | 16.4 | (10.0) |
One | 16.3 | (15.5) |
Yahoo! | 15.6 | (16.7) |
דפי זהב*** | 12.1 | (11.7) |
סטארט ** | 12.0 | (9.6) |
הארץ **** | 11.0 | (11.5) |
גלובס | 10.5 | (9.8) |
יד 2 | 10.3 | (8.9) |
דה מרקר**** | 10.1 | (10.9) |
ספורט 5 | 10.1 | – |
וואלה! שופס* | (1) | 10.6 |
אולסייל | (2) | 5.8 |
נענע שופס | (3) | 5.3 |
פי 1000 ** | (4) | 5.2 |