סתו אברהמי, סמנכ"ל שיווק, Artbit

· שם החברה: Artbit


· שנת הקמה: 2011


· מספר עובדים: 15



סתו אברהמי, יזמית, הייטקיסטית ואשת שיווק. בת 33. סמנכ"ל שיווק וחלק מצוות הניהול הבכיר ב- Artbit: פלטפורמה ואפליקציה המזהה יצירות אמנות ומעניקה עולם תוכן נרחב. הצטרפה אל החברה מתוך אמונה בחזון החברה – הבאת אמנות לחיי אנשים על ידי הנגשה. רכשה את האהבה לאומנות מאימא, דבורה,שתמיד הביעה עניין והבנה רבה בעולם זה והנחילה לה זאת.



בעברה כיהנה כסמנכ"ל שיווק ביקב קסטל, הקימה ומכרה שורה של פלטפורמות מקוונות והייתה היזמת של הסטארט-אפ Tempi.do – מעין Uber לעובדים יומיים והושק בארה״ב.



בעלת תואר ראשון בלימודי חברה ומנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן



· היקף תקציב שיווק: תקציב ברמת סטארט-אפ


· ספקי שיווק מובילים: גלאי תקשורת: עינת כהן ויונתן וולף – ללא ספק אחד מספקי השירות הטובים ביותר שזכיתי לעבוד איתם בישראל. מבחינתם ההצלחה שלך זה ההצלחה שלהם, והרגישו את זה לכל אורך הדרך. עשו הרבה מעבר למוגדר בתחום השירות שלהם.




1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


אנחנו מאמינים שהמשתמשים באפליקציה ובפלטפורמה שלנו מהווים חלק מהמוצר ולכן יצרנו חוויה עם יתרונות רבים למשתמשים, כאשר במקביל גם Artbit נהנית מהפירות – דרך צמיחה של מאגר האמנות החי, הגדול בעולם.


אנו מריצים כרגע תחרות בקרב סטודנטים לאמנות בניו יורק, כאשר אנו מבקשים מהם להעלות יצירות אשר עדיין לא מזוהות באפליקציה ומוצגות במרחב הציבורי. התחרות יצרה הד רב וויראליות מדהימה. בצורה זו אנחנו מעודדים את הקהילה לייצר תוכן שלאחר מכן ישותף עם רבים אחרים וכן תומכים בעידוד חינוך לאומנות.



בנוסף, אני יכולה לתת לכם הצצה ראשונית לעתיד ולספר שצירפנו לחזון, ממש בימים אלה את אחד מאמני הרחוב החשובים בעולם אשר הולך לקדם את האפליקציה והחזון שלה. זה הולך לעשות באז מטורף.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
אין דבר כזה. לשמחתי זכיתי לעבוד עם מוצרים ושירותים שונים ומגוונים, טכנולוגיים ומהעולם המסורתי, ולכל מוצר יש את האסטרטגיה הנכונה לו.
ב-
Artbit, לא אוותר על יצירת ערך דרך קהילה ואינטראקציה אישיתבתור אפליקציה שמתבססת על חכמת ההמונים אנחנו חייבים לשמר את המגע האישי, בין אם זה ראשי קהילות אומנות שאחראים לקשר השוטף עם גלריות, מוזיאוניים ואמני רחוב או לאנשי השיווק שנמצאים בקשר ישיר עם חובבי אומנות בירידי אומנות, פתיחת תערוכות או בפלטפורמות החברתיות



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק:


Done is better than perfect


טיפ שנכון בעיקר לשיווק בסטארט-אפ דל אמצעים. אנשי השיווק בהם מוצפים ברעיונות מכל עבר ומטלות אינספור. בעולם המהיר והמקוון בו אנו פועלים, יש ערך עצום לביצועיסטיות. עדיף לספק מספר תוצרים ברמה גבוהה מאשר 1 ברמה מושלמת.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


אני דווקא מאוד מתרשמת מהחברות שלאו דווקא עשו רעש גדול או פעילות שיווקית אחת גדולה, אלא מאלה שהצליחו לגדול מתחת לאף של כולנו ופתאום להוות משהו שאי אפשר בלעדיו, כמו Waze או Slack. צריך לזכור, ששיווק זה עבודה קשה ומתמשכת, זה לא זבנג וגמרנו.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אריאל בן זקן – מנכ״ל יקב קסטל



· עבודה ראשונה? אחראית משמרת בבית קפה



· תכונה חשובה למנהל שיווק? מיקודהיכולת להבין מה הפעולה שתוביל למקסימום תוצאה מבין שלל האפשרויות


· מקור ידע מקצועי שימושי? Mashable, neilpatel.com



· ברשתות החברתיות? כולן, בכל זאת מתמחה בשיווק מקוון.



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מלון נורמן


· מהו ג'וב חלומותיך? השילוב של אומנות, טכנולוגיה, שיווק וסטארטאפ הוא כל כך ייחודי שאני יכולה להגיד שהגשמתי חלום. החלומות הבאים היא לראות את החברה משגשגת והופכת לתנועה עולמית ומשם אין כבר גבול



· חופשה חלומית: טיול יקבים בבורדו

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח