הקומיקאית המוכשרת עדי חבשוש ממשיכה זו עונה רביעית להוביל את קמפיין שטראוס מים-תמי4 בדמותה של "סיגל הצמאה" לעידוד שתיית מים. הפרסומת החדשה לתמי4 ממשיכה את הקו ההומירסטי של סיגל הצמאה הלקוחה מעולם הכוכבות של ילדיםוהפעם בליווי השיר ״בשמלה אדומה ושתי צמות״ בעיבוד מחודש לשיר בביצוע של "מופע הארנבות של ד"ר קספר" ועדי חבשוש.
היקף הקמפיין 4 מיליון ש"ח
לדברי יובל גור, סמנכ"ל שיווק שטראוס מים ישראל: "שטראוס מים מקדמת ומעודדת שתיית מים בכלל ובקרב ילדים בפרט. מחקרים שלנו העלו כי 61% מההורים מעידים שילדיהם לא שותים מספיק מים. במקביל 81% מלקוחות שטראוס מים מעידים, שהילדים בבית שותים יותר מים לאחר רכישת בר מים תמי4. אנחנו ממשיכים במהלך פרסומי תחת המסר: עם ברי המים תמי4 הילדים שותים יותר מים ובחרנו להמשיך את הקו של הז'אנר עם סיגל הצמאה בקו הומוריסטי ושמח."