עדן ספרינגס, שצמחה בראשית דרכה מפעילות מי עדן בישראל והיא כיום חברת האם של מי עדן, הינה הספקית המובילה באירופה בתחום פתרונות המים והקפה למשרדים. החברה אישרה את רכישתן של 5 החברות (המרכיבות את הפעילות) , תמורת סכום שלא נמסר, מחברת Nestlé Waters.
רכישה זו מאפשרת לחברת עדן ספרינגס, אשר משרדיה הראשיים ממוקמים בשוויץ, כניסה לשווקים חשובים וחדשים עבור החברה: ברוסיה, גרמניה ופורטוגל ומחזקת את מעמדה בפולין והולנד. העסקה, תגדיל את מחזור המכירות השנתי של עדן ספרינגס ביותר מ-30%, לכ- 370 מיליון אירו, ותחזק את המותג עדן, בשוק פתרונות המים והקפה האירופאי.
הרכישה משקפת את ביטחון החברה בפוטנציאל הצמיחה העתידי של השוק באירופה לאחר תקופה ממושכת של האטה בפעילות הכלכלית. עדן ספרינגס, מאמינה כי זה הזמן המתאים לביצוע הרכישה וזאת על מנת להרחיב את מתן שירותיה בתחום המים והקפה לבסיס לקוחות רחב יותר באירופה.
לדברי רענן זילברמן, מנכ"ל עדן ספרינגס: "רכישת "נסטלה ווטר דירקט" הינה אבן דרך משמעותית בהתפתחות החברה וביישום החזון, להיות ספקית פתרונות המים והקפה המועדפת על כל מקום עבודה ברחבי אירופה. העסקה , תחזק את נוכחותו ומעמדו של המותג, EDEN, בכל רחבי היבשת ותאפשר לחברה להשקיע במצוינות השירות בחדשנות ,ובהרחבת סל הפיתרונות ללקוחות הקיימים והעתידיים של החברה."
מר זילברמן הוסיף ומסר, "אני נרגש מההזדמנות אשר מביאה עמה רכישת הפעילות של נסטלה ווטר והכניסה לשווקים החדשים. גרמניה הינה הכלכלה החזקה ביותר באירופה כיום, ותהווה עבורנו פוטנציאל נרחב בתחומי המים והקפה. בנוסף אנו נרחיב כתוצאה מהרכישה את פעילותה של עדן במזרח אירופה בשני שווקים חשובים, פולין ורוסיה, אשר מהווים כיום מנועי צמיחה ויאפשרו לנו להמשיך ולפתח גם בהם את פעילויות המים והקפה."
"עדן ספרינגס, הייתה אחת החברות הראשונות באירופה, אשר השיקה שירותי מים למשרדים ותוך זמן קצר הפכה למובילת שוק. צמחנו במהירות באמצעות אסטרטגיה המשלבת צמיחה אורגנית וסדרה של יותר מ-80 מיזוגים ורכישות. בדרך ליצירת מובילות שוק, היו עליות ומורדות, שנגזרו מהשפעות מקרו כלכליות ואתגרי שוק. התמודדנו מול כ- 500 מתחרים על שוק שגודלו המוערך הינו כ- 2 מיליארד יורו. במשך השנים הרחבנו את פעילות הכדים שלנו וכיום אנו מספקים ללקוחות באירופה פתרון כולל למים: בכדים, במסננים, ובבקבוקים".
"לא רבים יודעים, ברם, בבעלות מי עדן בישראל נמצאת חברת "פאוזה" אשר מחזורה השנתי עומד על כ- 100 מיליון₪ והיא חברת שרותי הקפה
למשרדים המובילה בישראל. החברה מייצגת בבלעדיות מותגי קפה רבים וביניהם את מותג הקפה LAVAZZA. בשנת 2010, על בסיס ידע שנצבר בארץ בתחום שרותי הקפה, קיבלנו החלטה להציע שרותי קפה גם למאות אלפי המשרדים אותם אנו משרתים באירופה.במהלך השנים האחרונות צמחה פעילות הקפה שלנו באירופה והיא מהווה כבר כיום למעלה מ- 20% מהפעילות הכוללת. אנו מחויבים ולהמשיך ולפתח את המותג שצמח כאן בישראל ולהביא אותו לעשרות מיליוני צרכנים באירופה", סיכם זילברמן.