עובדי משרד הפרסום מקאן McCann מתחרים החל מהשבוע בכדי לגייס כמה שיותר אנשים "לעגל לטובה" למען עמותת ילדים בסיכוי
(עיגול לטובה- פרויקט תרומה של כסף קטן דרך כרטיס האשראי למען עמותות).
הפרס למקום הראשון – טיסה לינה והופעה של ביונסה בפריז, למקום השני – לילה זוגי בהרודס ת"א מרשת פתאל ולמקום השלישי -ארוחה זוגית במסעדת קלארו.
כל הפרסים הוענקו בתרומה נדיבה של בעלי העסקים למען המטרה החשובה.
מזה כמה שנים שמשרד הפרסום מקאן McCann מסייע בתחום הפרסום והשיווק בהתנדבות מלאה לעמותת 'ילדים בסיכוי' (הפועלת מזה 30 שנה למען ילדי הפנימיות בישראל וצעירים חסרי עורף משפחתי).
לאחרונה הם בחרו לייצר עוד פעילות תוך אירגונית הפונה החוצה, בכדי לגייס את העובדים לרתום עוד אנשים מבחוץ לעשייה המרגשת שלהם.
כך נוצרה התחרות שתגרום לעובדים במקאן לצרף אנשים נוספים למיזם המקסים 'עיגול לטובה' – תרומת כסף קטן שמעגלים כלפי מעלה בכל עסקה, באמצעות הוראה קבועה בכרטיס אשראי, ואת ההפרש תורמים לעמותה בהתאם לבחירתך.
עמותת ילדים בסיכוי, בהובלת המנכ"לירון בראון,יוזמת ומפעילה תוכניות חינוכיות, שיקומיות וטיפוליות למען אלפי ילדים שהוצאו מבתיהם וגדלים בפנימיות, על רקע של משפחות לא מתפקדות, וכן לבוגרים חסרי עורף משפחתי, מעל גיל 18, שיוצאים לעולם הגדול לבדם וזקוקים ליד מכוונת וסיוע מקצועי .