מזרחי-טפחות ממשיך בתהליך הבידול משני הבנקים הגדולים ומאסטרטגיית הבנקאות הדיגיטלית שלהם, ומשיק קמפיין נוסף התומך במיצובו כבנק אנושי ומתקדם, המעמיד בראש סדר העדיפויות שלו את הקשר האישי בין הבנקאי ללקוח, כשתפקיד הטכנולוגיה הוא להפוך את הקשר הזה לזמין, נגיש ויומיומי.
הקמפיין הנוכחי מציג את מצעד "עוכרי השמחות" בעולם נותני השירות בישראל. במרכז הקמפיין יעמדו חמישה סרטונים שונים שיוצגו במקביל, ויציגו סיטואציות שכולנו מכירים, ומתבאסים מהן כל פעם מחדש. השיפוצניק שמבטיח לסיים תוך "חודש גג" ומאז לא נראה באופק; הבירוקרטיה במשרדים הציבוריים שדורשת חצי יום חופש לכל סידור קטן; והבנקים הגדולים שמתוך הרצון להתייעל ולקצץ בעלויות זורקים את הלקוחות לדיגיטציה ולאפליקציות, במקום לתת שירות.
באמצעות הקמפיין מדגיש מזרחי-טפחות את החשיבות של שירות אנושי טוב ומקצועי, וממשיך לחדד את ההבדלים בין הבנקאות האנושית של מזרחי-טפחות – שנעזרת בטכנולוגיה כדי לייצר מערכת יחסים חמה ובלתי-אמצעית בין הלקוח לבנקאי האישי שלו בסניף, לבנקאות הדיגיטלית הקרה והמנוכרת שמציעים הבנקים המתחרים.
הקמפיין, אותו מובילים הפרזנטור של הבנק דביר בנדק והמוזיקאי ארקדי דוכין ממשיך להציף את תחושות הציבור והעדפותיו, כפי שהם עולים מסקרים שהבנק עורך באופן שוטף, ושבהם מדגישים רובם המכריע של הלקוחות את השירות האישי כפרמטר החשוב ביותר בקשר שלהם עם הבנק.
בשורה התחתונה, קורא הבנק לאנשים שמרגישים שהבנק שלהם "עוכר שמחות" לעבור למזרחי-טפחות וליהנות מבנקאות שונה. חמשת הסרטונים ילוו במנגינה מקורית שהולחנה ע"י ארקדי דוכין תוך שהם מקבלים אדפטציה לסיטואציה.
דינה נבות סמנכ"לית השיווק של מזרחי-טפחות: "מזרחי-טפחות ממשיך ומבסס את הייחודיות שלו מול הבנקים האחרים כבנק שונה המעניק בראש ובראשונה שרות אישי ואנושי ללקוחותיו. אנחנו מודעים היטב ליתרונות הטכנולוגיה וממשיכים כל העת להתעדכן ולהתחדש באמצעים המתקדמים ביותר, אבל כמי שרגישים היטב לצרכי הלקוחות נמשיך להבטיח כי הטכנולוגיה אינה תחליף לשירות מידיו האמינות והמקצועיות של בנקאי בשר ודם, אלא אמצעי חשוב שמסייע לקיומו וחיזוקו של קשר הדוק וקרוב בין הלקוחות לבנקאי האישי שלהם בסניף".
הקמפיין רחב-ההיקף יעלה בפריסת מדיה רחבה, בטלוויזיה, בשלטי חוצות, באינטרנט, ברדיו, החל ממוצ"ש 16.01, וימשך כשלושה שבועות.