הונדה מעלה היום קמפיין פרסומי לאקורד החדשה המוצעת במחיר של החל מ- 151 אלף ₪. הקמפיין יתקשר בין השאר גם מבצע טרייד- אין לפיו רוכשי הונדה אקורד יוכלו לבצע עסקת טרייד אין ולקבל עבור רכבם הישן מחיר מחירון.
הקמפיין באמצעות מקאן אריקסון מבוסס על סדרת תשדירי "הלב" יכלול טלוויזיה בערוצים 2 ו- 10 ואינטרנט. הקמפיין ימשך שבועיים והיקפו מוערך בכמיליון ₪
הונדה אקורד נחשבת לאחת ממכוניות המנהלים האיכותיות והפופולאריות ביותר בישראל. מאז הופעתה לפני 4 שנים נמצאת האקורד בין הדגמים הנמכרים ביותר בקטגוריית רכבי המנהלים בישראל.