קמפיין ההשקה ילווה בסיסמא: " אימפרזה 2007- חזקה וחסכונית מאי פעם". ההשקעה: 2 מיליון ₪.
אלי דוד, מנכ"ל יפנאוטו, יבואנית סובארו, הודיע היום על השקת האימפרזה 2007 החדשה והמשופרת. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון ₪.
הקמפיין, שיעלה באמצעות פרסום JWT, צולם בהונגריה במשך יומיים עם שחקנים מקומיים, בוים על ידי ליאור הר לב והופק על ידי חברת ההפקות "אוג". הקמפיין כולל טלוויזיה, קולנוע ופעילות קד"מ, תחת הסיסמה: "סובארו אימפרזה 2007 – נולדה מחדש".
דוד, ציין גם כי "כיום כולם מבינים כי יש חשיבות לרכב שיהיה גם עצמתי, גם חסכוני בצריכת דלק וגם בטיחותי".
סובארו אימפרזה 2007 הינה מכונית משפחתית בעלת מנוע חדשני, עוצמתי ומתקדם בנפח 1.5 ליטר. מנוע זה מפיק 105 כוחות סוס וחוסך 7% בצריכת הדלק. האימפרזה זכתה גם במדליית זהב בבטיחות במבחן של ארגון הבטיחות האמריקאי IIHS. דגמי האימפרזה יגיעו בשלוש רמות אבזור.