עולים על המסלול: היום השיקה סובארו את האימפרזה החדשה שלה

קמפיין ההשקה ילווה בסיסמא: " אימפרזה 2007- חזקה וחסכונית מאי פעם". ההשקעה: 2 מיליון ₪.



אלי דוד, מנכ"ל יפנאוטו, יבואנית סובארו, הודיע היום על השקת האימפרזה 2007 החדשה והמשופרת. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון ₪.



הקמפיין, שיעלה באמצעות פרסום JWT, צולם בהונגריה במשך יומיים עם שחקנים מקומיים, בוים על ידי ליאור הר לב והופק על ידי חברת ההפקות "אוג". הקמפיין כולל טלוויזיה, קולנוע ופעילות קד"מ, תחת הסיסמה: "סובארו אימפרזה 2007 – נולדה מחדש".



דוד, ציין גם כי "כיום כולם מבינים כי יש חשיבות לרכב שיהיה גם עצמתי, גם חסכוני בצריכת דלק וגם בטיחותי".



סובארו אימפרזה 2007 הינה מכונית משפחתית בעלת מנוע חדשני, עוצמתי ומתקדם בנפח 1.5 ליטר. מנוע זה מפיק 105 כוחות סוס וחוסך 7% בצריכת הדלק. האימפרזה זכתה גם במדליית זהב בבטיחות במבחן של ארגון הבטיחות האמריקאי IIHS. דגמי האימפרזה יגיעו בשלוש רמות אבזור.


אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר