בהמשך למעבר למותג בינלאומי, הצלחתו בקנדה והשקתו הרכה לפני כ-שבועיים בארה"ב, עולה ה- blogTV גרסתו החדשה גם בישראל.
מתפוז נמסר כי הדור החדש של ה- blogTV כולל אפשרויות טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב חדשני. בעזרת הטכנולוגיה החדשה יוכל כל גולש המשדר באינטרנט לפתוח לעצמו ערוץ טלוויזיה אישי, שיכלול לצד השידור החי גם את הקלטות שידורי העבר שלו. הממשק החדש יאפשר הקלטה תוך כדי שידור ישירות לשרתים של תפוז. השידורים המוקלטים ימוקמו בערוץ של השדרן, אותם יוכל למיין ולסווג על פי חלוקה לתגיות וערוצים. פתיחת ארכיון שכזה לכל שדרן מאפשרת לצופים להכיר את השדרנים השונים וסגנון הגשתם גם אם נכנסו לאחר שעת השידור, וכן לצפות תוכניות האהובות עליהם בכל זמן שירצו, ללא תלות בשעת השידור.
בנוסף, לאחר הקלטת השידור והעלאתו לערוץ, יוכל השדרן לצפות בסטטיסטיקות ונתונים על מידת החשיפה לה הוא זוכה, לשנות את שם התוכנית או תגיות החיפוש, לשלב לוגו, תמונה ולהוסיף תיאור קצר על השידור. כמו כן, ניתן יהיה לשלוח לחברים קישורים המזמינים אותם לצפות בתוכניות השונות, וכן לאפשר קבלת עדכונים דרך ה- RSS.
לדברי גיא אליאב, מנכ"ל תפוז אנשים: "המטרה שעמדה מול עיננו בפיתוח ה – blogTV כמוצר עולמי היא להיות הפלטפורמה המלהיבה והמרגשת ביותר בעולם ה- UGC , וכן להפוך לבחירה הראשונה בארץ ובעולם לשידור וצפייה בתוכניות LIVE של גולשים. קהל הגולשים בעולם כולו צמא לתכנים ושידורים מעניינים ומגוונים יותר. ציבור הגולשים שמשתפים ומעלים תכנים לאינטרנט מחפשים את "הדבר הבא" באמצעותו יוכלו למשוך קהל גדול יותר של קוראים וצופים. blogTV בגרסתו החדשה משדרג את מעמדו של הגולש; משדרן, במאי ותסריטאי הוא הופך להיות גם בעליו של ערוץ טלוויזיה פרטי, מעוצב ועדכני בו כל תוכניותיו מתועדות".
בחודשים הראשונים להשקת ה-blogTV החדש תיזום תפוז תוכניות INDOORS ו- OUTDOORS מעניינות כמו שידורים חיים של הופעות מוזיקה, שידור מלוקיישנים מעניינים, תוכניות אירוח מעניינות וכד'. פעילות זו הינה המשך ישיר לניסיון המצטבר מההשקה המוצלחת בקנדה, שם תוכניות יזומות אלו נתנו לגולשים כלים, רעיונות לדרכי שידור ומשיכת קהל וכן היכרות עם הפונקציות השונות שיש ל – blogTV החדש להציע.
הפלטפורמה והאפליקציות החדשות של ה-blogTV פותחו במסגרת חברת הבת בלוגטיוי.קום של תפוז בהשקעה של 7 מליון ₪
על blogTV
באפריל 2004 אתר תפוז השיק את ה- blogTV , שיצר פריצת דרך תחום ה- UGC. אתר תפוז, שמתמקד בתוכן גולשים, אפשר לראשונה בישראל, לכל גולש בעל מצלמת רשת ומיקרופון לשדר באינטרנט תכנית וידיאו אינטראקטיבית משלו בכל נושא שיבחר, ללא צנזורה. באוגוסט 2004 הושקה הראשונה הפלטפורמה הסלולארית ברשת סלקום. באוגוסט 2005 רשת orange השיקה 4 ערוצים לשידור וצפייה.
כיום, מידי חודש נכנסים ל-blogTV כ- 250,000 גולשים שונים, 5000 שדרנים שונים משדרים כשלהם 2.5 מליון צפיות.
blogTV זוכה להצלחה גדולה גם ברשתות הסלולאר. ברשתcellcom ו- orange זו הפלטפורמה השנייה הניצפת ביותר. ברשת פלאפון blogTV נבחר למוצר השנה בדור 3. המוצר אף זכה בפרסים בינלאומיים: פלטפורמת הוידיאו הטובה ביותר לסלולאר ב- 3GSM-ברצלונה 2006 ובפרס “Trend Leader” בקוריאה – 2006, עבור חדשנות ויצירת טרנד חדש בעולם הסלולאר.