עונת המלפפונים, אך לא בנדל"ן

הקיץ הישראלי נחשב בטעות ל"עונת המלפפונים" בה בעצם הפעילות הכלכלית בכלל, ובשיווק דירות בפרט נכנסת לשלב האטה. אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק רבים שאומרים לי את המשפט הנדוש "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש".



לטעמי, ועל סמך נסיוני הן כממתגת ערים וכממתגת פרויקטים, אין טעות גדולה מזו. דווקא הקיץ הארוך, בו השמש זורחת החל מהשכם בבוקר וכלה במאוחר בערב, וגם שעות הערב המאוחרות הינן חמימות ונעימות, מהווה ב"הפוך על הפוך" פוטנציאל לאכזב לשיווק הרבה יותר ממוקד והרבה יותר יעיל מאשר בכל ימות השנה. יתרה מזה: הקיץ, זה לא סוד, מבשר את שנת הלימודים וחגי תשרי שמגיעים ישר אחריו.



זהו בדיוק הזמן הטוב ביותר, גם עבור זוגות צעירים שמצפים לתינוק, קל וחומר משפחות עם ילדים להכין את עצמם לקראת השנה החדשה. ולכן, חופשת הקיץ הינה מצויינת לשיווק עבור משפחות. הינני מייעצת ללקוחותיי לשים את הדגש בתקופה זו על הצרכים של כל אחד ואחת מבני המשפחה, בין אם מדובר ברכישת דירה בקירבת מקום עבודה של אחד או אפילו שני בני הזוג וכמו כן לערוך למתעניינים סיורים קצרים בסביבת הפרוייקט. סיורים אלה, מציגים בפני הרוכשים הפוטנצייאלים את סביבת המגורים המיידית וגם המרוחקת טיפה יותר, כולל פארקים ציבוריים, פינות נוי ומשחקים לילדים, טיפת חלב, גני ילדים ובתי ספר, מרכזים מסחריים, תחנת אוטובוס, מוקדי תרבות ובידור וכולי.



הניסיון מלמד כמה שמניע חלק נכבד מהעסקאות היננו דווקא שטח הדירה, המפרט הטכני, כיווני אוויר שלה ואפילו המחיר, אלא השתקפות סביבת המגורים בעיני הרוכש הפוטנציאלי. ומכיוון שימי הקיץ אינם מופרעים על ידי פגעי מזג האוויר דוגמת גשמים ורוחות ובדרך כלל הסיכוי שבני הזוג יהיו פנויים שניהם להסתובב שעות ארוכות הינו גבוה הרבה יותר מאשר בימי חורף קצרים.



כמו כן הנני ממליצה לשים את הדגש הן בדירות לדוגמא והן במשרדי המכירות על גוונים וצבעים בהירים ומאווררים שהולמים את אופי הקיץ. שילוב זה מייצר באופן מיידי אנרגיות טובות אצל המגיעים למשרד המכירות ו/או הדירה לדוגמא ואף הוא פועל את פעולתו באופן חיובי. ודבר נוסף: מכיוון שחלק נכבד מהמתעניינים מגיע בלווית ילדים/פעוטות/תינוקות הינני ממליצה למשווקים לייצר פינת משחקים ו/או הפעלה לילדים ולעיתים אף להעניק מעין שירות "בייביסיטר" שייפנה אץ בני הזוג לעיסקת חייהם. כל אלה יחד, לסיכום, הופכים את ימי הקיץ הארוכים והלוהטים לאתגר שיווקי בלתי רגיל.



שיר הספרי, 42, מומחית במיתוג, כולל סרטי תדמית לשורה ארוכה של ערים, יישובים ושכונות ובמיוחד בפריפריה, דוגמת אור עקיבא, עכו, שלומי, לוד ,נתיבות, אילת ועוד.

אולי יעניין אותך

משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''
BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
אביסרור דירה להשכיר הדמייה
אסטרטגיה שיווקית
מתחם LAGO - חתונת מיכאל וחן - צילום גיא סידי (844)
BOSS חליפה 6589 שח + עניבה 659שח צילום באדיבות המותג (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box