על הרחבת מותג ומתיחת מותג שמענו רבות, אבל אסם הרחיבו ומתחו את המותג עד שיצאה במבה עגולה. הצורה החדשה מגיעה לאחר הצלחת במבה בומבה ובמביני.
באסם מדברים על חווית אכילה חדשה. לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "הניסיון מראה כי חובבי הבמבה פתוחים לחדשנות, שגם מביאה לצמיחה בקטגוריה. כשהשקנו את במבה במביני ובמבה בומבה הם עוררו התלהבות רבה בקרב חובבי הבמבה. אנו מאמינים כי גם הצורה החדשה של במבה עגולה תיצור סקרנות בקרב הצרכנים."