עיצוב באנרים מנצחים










על מנת שהקמפיין המקוון שלך יהיה מצליח, אתה צריך לעצב באנרים אטרקטיביים, מתאימים אשר ימשכו תשומת לב הגולש. את הגרפיקה נתבל על ידי שימוש ב- Animated gif ועוד אמצעים עשירים כמו ג'אווה סקריפט, Shokwave, Flash וקודים של HTML. אין זה משנה באילו כלים תשתמש לעיצוב האתר, התחל בהגדרה מה אתה רוצה להשיג באמצעות הבאנר. מפרסמים רבים רואים את המטרה העיקרית של הבאנר כאמצעי לפיתוי הגולש ללחוץ קליק עליו, אך חשוב לזכור כי בניית מודעות למותג היא גם כן מטרה חשובה של הבאנר.

אתה יכול לעצב באנר המציע בירה חינם, ובודאי תקבל תוצאות מדהימות של הקלקות. אך רק אם המטרה העיקרית שלך היא באמת למכור בירה חינם, תצליח לייצר רווחים מן הבאנר. לכן, אין זה מספיק ליצור באנר אשר יגרום לאנשים לרצות ללחוץ קליק בלבד – אתה זקוק לבאנר שיגרום לסוג הנכון של האנשים להקליק.

רוכשי מדיה שונאים להודות, אך באנרים משרתים גם מטרה חשובה נוספת – בניית מודעות למותג. פלוני עשוי שלא להקליק על הבאנר שלך, אך אם הוא יראה אותו מספיק פעמים, שם המוצר או החברה שלך ייחקק בראשו, והוא קרוב לודאי יחשוב עליך מאוחר יותר כאשר יהיה בסיטואציה של קניה. או אז ייחשב הבאנר שלך להצלחה. עיצוב באנר על מנת להשיג מודעות למותג הינו תהליך שונה לגמרי מעיצוב באנר במטרה למשוך קליקים.

באנר תדמיתי צריך להציג את שם המותג ואת הלוגו בצורה בולטת, בעוד באנר שאמור למשוך קליקים צריך להצניע את המוצר הנמכר, כך שיפתה גולשים להקליק ולגלות מה עומד מאחוריו. כמובן שהבאנרים הטובים הם אלה המשלבים את שתי השיטות הללו.



אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח