חברת קונספט שיווק זכייני המותג "לי-קופר" בישראל משקיעה 6.5 מיליון ש"ח בעיצוב מחדש לחנויות הרשת. רשת "לי-קופר" פועלת בשוק הג'ינסים בישראל בארץ כבר 11 שנים. בימים אלה עוברת הרשת מתיחת פנים עיצובית ומשיקה קונספט עיצובי חדש לחנויות. קונספט החנויות החדש מאופיין בעיצוב חמים ואישי, אווירת "בוטיק" בכל חנות, חווית קנייה ייחודית ואינטימית המקרבת את הלקוח למותג ולערכיו.
כל חנות שונה בעיצוב ייחודי המאפיין רק אותה. הלקוח זוכה לחוות את עולם הג'ינס האמיתי, הג'ינס הישן והטוב. כל אחד ימצא את הג'ינס שמתאים לו באווירה האינטימית והמקרבת של החנויות.
עיצוב החנויות מתאפיין בשילוב חומרים טבעיים, צבעים חמים, רהיטים בסגנון וינטאג' (שידות ייחודיות, שולחנות וכסאות בייבוא אישי משווקים שונים ברחבי העולם), שטיחים ביתיים, שנדליירים, טפטים צבעוניים, פסיפסים מוזהבים ושילוב חיפויי אריחי קרמיקה צבעוניים על הרצפה.
אדי מזרחי סמנכ"ל השיווק של "קונספט שיווק" זכינית "לי-קופר" בישראל: "ההחלטה על שינוי קונספט עיצובי לחנויות נולדה מתוך ההכרה בכוח המותג "לי-קופר" וביסוסו בארץ לאחר 11 שנות פעילות. הרצון לחדש ולהיות מעודכנים גם בקולקציות שלנו וגם בעיצוב החנויות. קונספט החנויות החדש מעניק חווית קנייה חדשה ואישית ללקוחות הרשת. כל חנות הופכת ל"בוטיק" אינטימי והקולקצייה מוצגת בצורה פרונטלית, מזמינה וקרובה ללקוח יותר מאי פעם".