עיריית ירושלים משיקה לוגו חדש


עיריית ירושלים הציגה לוגו חדש שילווה את הפעילות הפרסומית שלה. ‏הלוגו החדש, שמחליף את הלוגו הישן של קו הרקיע, מציג מבנים מונומנטאליים של ירושלים, חדשים כעתיקים, החל ממגדל דוד ועד לגשר קלטראווה החדש, שכולם ייחודיים לירושלים.



ללוגו החדש מתלווה האמירה "שווה לחיות בירושלים", שמחליפה את הסיסמה "משהו טוב קורה בירושלים". זו מסגרת למאמץ למשוך לירושלים אוכלוסיות חדשות – למגורים, לעסקים, ללימודים, לתיירות ולבילוי – לאור ההתחדשות המואצת שעוברת העיר בשנים האחרונות. הסלוגן החדש, מגיע מול הדימוי השגוי של ירושלים כאילו היא איבדה את טעם החיים – באה אמירה חזקה, שנשענת על עובדות מוצקות, שמדגישה את חוויית החיים שנותנת ירושלים לכל תושביה, העכשוויים והעתידיים, ברוח הפסוק המקראי "ובחרת בחיים".



הלוגו החדש עוצב ע"י משרד הפרסום יורו ישראל, שנבחר בשנה האחרונה ללוות את הפעילות התקשורתית של העירייה. (קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב- בן סבר, ארט – שלומי ישראלי, קופירייטר- אילן נחמיאס, מנהלת לקוחות- מאיה כהן, פלנינג- ד"ר אורי אורן, תקציבאית- ליטל קדמי)



"ירושלים מציבה בפנינו אתגר אדיר, לתת ביטוי למורכבות ולמגוון של ירושלים באמצעים מודרניים, פשוטים ונגישים לכל", אמר איל ארד, שותף מייסד ביורו ישראל. "לא התיימרנו למתג את ירושלים – כי ירושלים היא מותג ענק שגדול יותר מכל אחד מאיתנו. לנגד עיננו עמדה שורת השיר 'לכל אחד יש עיר ושמה ירושלים'. ניסינו לבטא את העשייה האדירה שקורית בירושלים כל יום, בדרך שמחה ואופטימית, כי אנחנו מאמינים בירושלים לא רק כסמל מרוחק אלא כעיר אמיתית, עיר של אנשים חיים, חגיגה של החיים עצמם".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס