על רקע חגיגות מאה השנה של תל –אביב, ביום רביעי הקרוב יושק ירחון חדש בישראל העונה לשם "דיזנגוף – רחוב של תרבות" בהשקעה של שני מיליון ש"ח. מאחורי הירחון עומדת קבוצת משקיעים פרטית, בראשות איש העסקים חיים אברג'יל. בימים האחרונים מונו כל התפקידים בעיתון, לרבות תפקיד העורך הראשי אשר יאוייש ע"י העיתונאי גור רוזן, לשעבר עורך במגוון תכניות טלוויזיה וכתב במגזינים רייטינג, טיימאאוט ועכבר העיר. הירחון, העוסק בתחומי האופנה, התרבות והלייף-סטייל של רחוב דיזנגוף יופץ ללא תשלום בחמישים אלף עותקים ברחבי גוש-דן, וכבר סגר הסכמי הפצה עם מאות מכוני כושר, בתי קפה, מספרות ומסעדות בכל רחבי גוש דן, וביניהם רשת הולמס פלייס, רשת ארומה תל אביב, מגוון חנויות במרכז המסחרי דיזנגוף-סנטר ועוד. לצד החומרים המערכתיים שעוסקים כולם ברחוב דיזנגוף, מציע המגזין מבצעים מיוחדים והנחות לקוראיו שיעודדו אותם לרכוש בבתי העסק ברחוב, על מנת לבנות עבורם חבילת הנאה מקיפה בעת ביקורם בו. עוד מכיל הירחון מדורי חברה, לילה, אלכוהול, קולנוע, מוזיקה, אמנות רחוב ועוד. יצוין כי למרות היותו ירחון חדש לגמרי, בין המפרסמים אותם ניתן למצוא בירחון נמנים בין היתר עוגנים בולטים דוגמת רשת המשביר לצרכן, רשת ניו-פארם, חברת האופנה ספרינגפילד, מכון הכושר ג'ימי, חברת סרטי שפירא (מפעילת קולנוע דיזנגוף), משרד הבריאות וגם עיריית תל אביב. לדברי היזמים: "אחרי שבשנות החמישים והשישים היה רחוב דיזנגוף המרכזי והחשוב בתל אביב, בימים אלה הוא שב מתעורר לחיים. ממה שראינו, הפוטנציאל המסחרי של הרחוב, המאכלס לפחות 1,000 בתי עסק לאורכו ועוד אלפים בסביבה, הוא אינסופי. אם לשפוט על פי שני הגיליונות הראשונים, ישנה דרישה רבה מצד בתי העסק ברחוב לפרסום מפולח לקהל היעד הנכון, וזאת בדיוק הפלטפורמה שאני מציעים. אנו צופים להגיע לתפוצה של מאה אלף עותקים בתוך מספר חודשים, כמו גם להפיץ את הגיליון בכל רחבי הארץ". על שער הגיליון הפורמאלי הראשון של העיתון, אשר יופץ ביום ד' הקרוב, נמצא איש העסקים שמואל פלאטו שרון, מבעלי המרכז המסחרי דיזינגוף סנטר, ואושיה "דיזנגופית" בולטת כשלעצמו, המככב גם בתוך הירחון, בהפקת אופנה מושקעת. ביום ראשון הקרוב ישיק מו"ל הירחון את העיתון במסיבה רבת משתתפים במועדון האפרטמנט 98, השוכן, איך לא, ברחוב דיזנגוף.