בימים אלה מושק גירים מגזין – פורטל חדשות, תרבות ובידור שנכתב ומוגש על ידי בני נוער ולמענם. המגזין החדש הוא חלק מפרויקט "גירים", שכולל גם את גירים מרקט – שוק לסחר חליפין בין בני נוער על ידי מטבע וירטואלי. "גירים". המגזין והמרקט מושקים בקמפיין רחב היקפים בהובלתם של כוכבי הנוער שיר מורנו ואסף הרץ.
הפורטל החדש יכלול מדורים שונים בנושאים המותאמים לבני נוער, בהם חדשות, בידור, ספורט, תרבות, אופנה, אוכל, אישי ועוד. הוא יעניק במה אמיתית לבני נוער בכתיבת טורי דעה ובלוגים לצד כתבות תחקיר ועומק רחבות, יחד עם סיקור חדשותי מלא של כל ענייני היומיום בתחומים רבים. בנוסף, יופקו במסגרת המגזין תוכניות מקור באולפן ייעודי, כולל מהדורות חדשות, אקטואליה וכלכלה ועד לתוכניות סטייל ואופנה. מערכת הכתבים והמגישים תכלול בני נוער, שיופעלו ויודרכו בליווי של מערכת בוגרת של אנשי תוכן וותיקים מעולם האינטרנט והטלוויזיה.
את הפורטל החדש הקימה ותנהל תמי שעיה, שהייתה המפיקה הראשית של וואלה! ומפיקה ראשית בטלוויזיה ותערוך דפנה יודביץ', עיתונאית בכירה, תסריטאית ועורכת אתרי אינטרנט. יחד איתן יובילו את המערכת העורך והמפיק הוותיק יוסי שיר, מפיקת הטלוויזיה והאינטרנט דנה סידי והבמאי ליאור נאור המתמחה בעבודה מול בני נוער. במקביל לפורטל מושק כאמור גם גירים מרקט – שוק לסחר חליפין בין בני נוער על ידי מטבע וירטואלי ייעודי.
המטבע נועד לעודד עשייה ומעורבות חברתית על ידי עזרה בקהילה ועזרה לאחר. את הגירים יכולים בני הנוער להשיג באמצעות סחר חליפין בטובין או בכישורים (שיעורים פרטיים למשל), בתמורה להשתתפות פעילה במגזין ועל ידי עזרה בקהילה בעשרות עמותות מובילות הפרוסות בכל רחבי הארץ.
תמי שעיה, מנהלת ועורכת אחראית "גירים מגזין": "המגזין החדש יהווה בית עבור בני הנוער בישראל, שיוכלו למצוא בו תכנים מותאמים שנכתבו והופקו על ידי בני נוער הדומים להם, ובכך יחשפו לתכנים שמעניינים אותם באמת. בנוסף, פותח המגזין דלת לעולם התקשורת עבור צעירים רבים שרוצים להיות חלק מהתקשורת, אך לא מוצאים את הבמה המתאימה שתעניק להם את ההזדמנות והכלים הנכונים לעשות זאת. במהלך ההשקה אנחנו קוראים לבני נוער מכל הארץ לקחת חלק במגזין ולשלוח לנו חומרים ואודישנים שיועלו לבחירת הגולשים. אין לנו ספק שמ'גירים מגזין' יצא דור התקשורת הבא".