עלה לרשת האתר החדש של חברת התוכן 3Points, המציע פתרונות תוכן ברשת האינטרנט


חברת תוכן חדשה מציעה לראשונה בישראל סל פתרונות מקיף וכולל לתחום התוכן באינטרנט, כמנוף לקידום עסקי ברשת. בין לקוחות החברה נמנים המרכז האקדמי "רופין", חברת תשתיות המחשוב "אלכסנדר שניידר", רשת מלונות 'Tamares', מועדון החברים "קלאב 50", מועדון יאכטות "שיא גל", מערכת מידע פרסומי 'Planner' ועוד.



3points משיקה בימים אלה אתר חדש (www.3points.co.il), המשלב בין סל הפתרונות הרחב המוצע על ידי החברה לבין מאגר ידע ומידע מקצועי בתחומי התוכן השונים. האתר כולל מאמרים מקצועיים וחדשות בנושא התוכן בארץ ובעולם, הצצה לבלוגים מעניינים וכן הצעות עבודה למומחי תוכן.



החברה הוקמה על ידי צחר רותם, איש תקשורת לשעבר ממקימי דסק האינטרנט של עיתון "הארץ", שהקים וניהל במשך כשנתיים את תחום התוכן של בית התוכנה קבוצת "קונסיסט" בישראל. לדברי רותם, "בשנה האחרונה נרשמה עלייה של עשרות אחוזים בביקוש של ארגונים וחברות לאנשי תוכן איכותיים. גם במגזר העסקי מבינים כיום התוכן ברשת האינטרנט אינו עוד נישה הבאה לצד הטכנולוגיה, אלא תחום בפני עצמו. החוכמה היא לדעת לנצל את המשאב הזה, שנקרא תוכן, לטובת קידום עסקי על פי תוצאות מדידות".



בין פתרונות התוכן המוצעים על ידי 3Points: ניהול תוכן קריאטיבי, עריכת תוכן, קידום אתרים דרך התוכן, מיתוג ושיווק ברשת, ניהול בלוגים וקהילות לצד פתרונות תוכן על בסיס מיקור-חוץ (אאוטסורסינג).


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס