לאחר שבשנה האחרונה המותג עלית מקבוצת שטראוס מנהל תקשורת שותפת עם צרכניו מעל דפי הפייסבוק באמצעות דמויות ה"עליתים", ולאחר הקמפיין שקרא לצרכנים להחליט על שמו של מוצר "וופלים או בפלות" לראשונה פרסומת שנכתבה בוימה ושוחקה ע"י צרכנים אמיתיים. הפרסומת למותג "פרה" תחת הסיסמא המיתולוגית – "תמיד איתך שוקולד פרה". ההשקעה במהלך: כ 4 מיליון ₪.
המהלך יתחיל היום בתשדיר של דקה וחצי שיחשוף את ההכנות למסע ב"מייקינג אוף", שישודר ב"ברייק הזהב " של תוכנית "האח הגדול" ערוץ 2.
במהלך חודש נובמבר יצא צוות עלית עמוס ב-80 ק"ג של שוקולד פרה אל אתרי הטיול האהובים ביותר על הישראלים בהודו ונפאל והעפיל אל פסגת הרי האנפורנה בגובה של 5000 מ' מעל פני הים. שם חילק הצוות שוקולד למטיילים הישראלים ובמשך עשרה ימים תועדו המטיילים במפגש שלהם עם השוקולד האהוב מישראל. המטיילים הישראליים צולמו מוסרים ד"ש הביתה, הדשים יעלו לאתר אינטרנט ייחודי שנבנה כחלק מהמהלך.
הקמפיין, מבית משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי והחטיבה הדיגיטלית שלו סאצ'י אינטראקטיב ילווה בסרטים בטלוויזיה, באנרים באינטרנט, אתר אינטרנט ייעודי ובפעילות בדפי הפייסבוק של "העליתים" – דמויות המותג של עלית.
לדברי סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה, קבוצת שטראוס: "מדובר במהלך נועז בו אישרנו לצוותי ההפקה לצאת לצילומים של פרסומת ללא תסריט, תוך שאנו מאמינים שהמפגש האוטנטי של המטיילים עם שוקולד פרה הוא מעבר לכל תסריט יהיה מושלם ככל האפשר. כך אנו מיישמים את אמונתנו שהיום בעידן הטכנולוגי, יותר מתמיד נכון לקיים עם הצרכנים דיאלוג דו כיווני בשונה מהשיטה המסורתית של מסרים חד-כיווניים".