גרי גרינשפן, מנהל השיווק של עלית מזון מסר היום כי עלית מזון תשקיעכ- 3 מיליון ₪ בהשקת צ'יטוס מיני קראנצ', מתוכםכ- 1.8 מליון ₪ בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי תחת הסיסמא: "ציטוס מיני קראנצ' – מרעיש!"
קמפיין הפרסום כולל סרטון טלוויזיה באורך 27 שניות אשר ישודר בערוצים 2,10,24 ויועלה החל מ- 20.6.05 למשך שבועיים וכן ילווה במודעות צבע בעיתוני ילדים ונוער ופרסום בבתי הקולנוע .
בסרט האנימציה המתרחש בניו יורק, מבצע צ'יטוס תחרות רעשים עם המקומיים כאשר מושם דגש על הקראנצ'יות והרעש המתלווים לאכילת המוצר החדש.
כמו כן, יעלה קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי וכן תתבצע חלוקה מאסיבית של המוצר, בדואר ובמוקדי ילדים במהלך הקיץ.