עלית ממתקים מקב' שטראוס עולה בקמפיין חדש לסוכריות MUST על מקל בהיקף של כ- 4 מיליון ₪
הקמפיין, בכיכובו של השחקן אלי גורנשטיין, יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן וישודר בערוצי הטלוויזיה 10, 22 ו-24 למשך כ – 3 שבועות, תחת הסלוגן: "סוכריות MUST על מקל, לא תוכלו להוציא אותן מהפה"
מותג MUST הוא המותג המוביל את קטגוריית הסוכריות ללא סוכר בישראל עם 61% נתח שוק (סטורנקסט, שנת 2007).
בנובמבר 2006, השיקה קבוצת שטראוס לראשונה תחת המותג MUST סוכריות על מקל ללא תוספת סוכר וכבשה 25% מסגמנט הלקקנים (סטורנקסט שנתי 2007).
בקבוצת שטראוס מאמינים בפוטנציאל הגלום בסגמנט סוכריות על מקל ללא סוכר, המציע שילוב של טעם וכיף ללא רגשות אשם. לאור זאת מרחיבה קבוצת שטראוס את סדרת סוכריות MUST על מקל ללא סוכר ומשיקה טעם חדש ופופלארי – סוכריית MUST על מקל ללא סוכר בטעם קולה!
הקמפיין, בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח, מציג את הסוכריה על מקל של MUST כ"מגיפה" החדשה שתופסת את בני הנוער והצעירים – תובנה שהתקבלה ממחקרי עומק בקרב צעירים שהצביעו על חוויית הצריכה והאמירה הייחודית שבסוכריה על מקל של MUST.