יקבי בנימינה מגדילים את היקפי הייצוא שלהם: לאחרונה הרחיב היקב את מספר המדינות אליהן מיוצאים יינות היקב, ומהשנה הצטרפו גם השווקים של דנמרק, פולין, וסינגפור לשווקים של ארה"ב, קנדה, צרפת, אנגליה, קוריאה ומדינות אחרות אליהן היקב מייצא כבר מספר שנים.
ביקבי בנימינה רואים בפריצה למדינות כגון דנמרק, פולין וסינגפור מהלך אסטרטגי ממעלה ראשונה, לאור העובדה שמדובר בשווקים בהם חשיבות כשרות היין היא נמוכה. "כניסה לשווקים אלו מהווה ציון דרך חשוב בפעילות היצוא של היקב, מכיוון שאין המדובר בהתמקדות בצרכנים מקרב הקהילות היהודיות, הנוטים לצרוך יינות ישראלים בשל כשרותם, אלא חובבי יין, מסעדות מובילות וחנויות יין ואלכוהול מתמחות בהם ניתן לרכוש יינות איכות מרחבי העולם", סביר יחיעם בן ארי סמנכ"ל היצוא של היקב.
ביקבי בנימינה השקיעו משאבים בתרגום הקונספט המקצועי של סדרת "יוגב", זאת מתוך כוונה להעביר את מסר הסדרה גם לשווקים בחו"ל. "יוגב היא המילה העברית המקבילה לעובד אדמה, והיא באה כציון הוקרה לכורמים של יקב בנימינה", אומרים ביקב, ועל כן התרגום הנבחר הינו: "Yogev – Our growers' wine!", המקביל לסלוגן העברי "יוגב! יין מהכורמים!".
על מנת לחזק את המסר אותו העבירו בשוק המקומי הושארו בגרסת הייצוא שמות הכורמים על התוויות האחוריות של היינות. כמו כן לכל בקבוק יין יצורף ספרון קטן המסביר את מקור היין והסיפור העומד מאחוריו.
בן ארי מוסיף עוד כי "צפי המכירות בחו"ל לשנה הראשונה עומד על כ- 80 אלף בקבוקים. אנו מאמינים כי קונספט הסדרה – ההוקרה לכורמים – הינו קונספט גלובלי שרבים מצרכני היין יוכלו להזדהות עמו, גם מעבר לים. היקף הייצוא לשנת 2007 יגדל ב-15% ביחס ל-2006, תוך הרחבת מספר המדינות אליהם מייצא היקב".
מהחברה נמסר כי מחיר בקבוק יין מסדרת "יוגב" בחנויות היין במנהטן יעמוד על כ-$16.