עמוס גזית בע"מ, תאגיד מוצרי הבטיחות והרפואה המתקדמת בשוק הישראלי משנה אסטרטגיה ונכנס לשוק הקמעונאי בישראל.
עודד גזית ועינת גזית – שלו מנכ"לי החברה הודיעו היום כי בכוונתם לחדור לשוק הקמעונאי עם מוצרים חדשניים שיתמקדו בבריאות ובטיחות בבית, בעבודה ובטבע. כמו כן, הבהירו המנהלים של החברה כי בכוונתם לפתוח קטגוריות מיוחדות על המדף ,שיהיו בלעדיות לחברת עמוס גזית.
עמוס גזית נחשבת לאחת החברות המצליחות ביותר בארץ בשוק המוסדי ועוסקת בהפצה של מוצרי ובטיחות ורפואה לשוק זה. החברה מונה כ-100 עובדים ומחזור המכירות מוערך בלמעלה מ- 150 מליון בשנה.
השבוע כחלק מהאסטרטגיה הקמעונאית חתמה החברה חוזה הפצה עם חברת ניאופרם . עמוס גזית בע"מ רואה את ניאופרם כשותף אסטרטגי בפיתוח הקטגוריות הבאות על המדף.
המוצר הראשון במסגרת הקטגוריה שיונח על המדף הוא של חברת WATERJEL האמריקאית . המוצר המטפל בכוויות, עשוי מחומרים טבעיים בלבד ונחשב למוצר חובה משפחתי בארה"ב ובבריטניה אם על מדף המטבח, במכונית או כחלק מרכזי בכל ערכה למטייל.
בעמוס גזית מעריכים כי המוצר שיגובה בקמפיין של פרסום ויחסי ציבור יגיע לשיעור חדירה בחודשים הראשונים של 20% לפחות.
האסטרטגיה של עמוס גזית היא להתרחב ע"י בנית קטגוריות חדשות הנותנות ערך מוסף על המדף הקמעונאי: "במשך 48 שנים פיתחנו ולימדנו את נושא הבטיחות בשוק המוסדי,כעת אנו מוכנים לתת אותו ערך לכלל האזרחים " אמר יובל ישכיל, מנהל בכיר בחברה.