רשת מקדונלד'ס מצטרפת לטרנד הטורטיות והודיעה היום כי תחל במכירת ארוחות על בסיס טורטיות ועוף.
השקת סדרת ה"צ'יקן סלקט" תלווה בקמפיין טלוויזיה שיעלה בימים הקרובים בסרט רב משתתפים שהופק וצולם בישראל, על ידי משרד הפרסום יהושוע TBWA. הסרט נעשה בהשראת סרטי הפעולה, והשחקנים שנבחרו לככב הם בעלי רקורד בסדרות מובילות כגון "סופרנוס", "מה נשים רוצות" ו"סקס והעיר הגדולה".
עמרי פדן ציין היום כי רשת מקדונלד'ס פתחה השנה 12 סניפים חדשים בערים ובקניונים, והיא מציגה צמיחה באזור ה 10%. "אם בשנת 2006 הסתכמו מכירותיה ב 406 מיליון ₪, הרי השנה תסיים הרשת במכירות בהיקף 450 מיליון ₪. ובשנת 2008 יגיע מחזור המכירות של מקדונלד'ס ל 1/2 מיליארד שקלים", הוסיף פדן.