חשבונות אינסטגרם של כוכבי רשת ישראלים עם מאות אלפי עוקבים מחו"ל יוצעו לשימוש של מפרסמים מאירופה בתערוכת פרסום דיגיטלי שנתית בגרמניה.
בין החשבונות נטע מאיר, רקדנית בלט מקצועית בת 17 שמנהלת את עמוד האינסטגרם WorldWideBallet עם 683 אלף עוקבים מחו"ל. וטליה סוטרה גורו היוגה מירושלים שנעקבת על ידי 300 אלף חובבי יוגה מהעולם.
לדברי ערן ניזרי מנכ"ל LDRS, המקשרת בין כוכבי רשת למפרסמים, הפרופילים הישראלים יוצגו ל-90 אלף מבקרי התערוכה העוסקים בענף הפרסום הדיגיטלי ברחבי אירופה. כוכבי הרשת מוינו בהתאם לסוג התוכן שהם מייצרים אם הם מתמחים בצילומי אוכל, אופנה, ספורט ותחומים נוספים, כך שכל מפרסם יוכל לגייס בקלות נבחרת בלוגרים ישראלית.
פרסום דרך כוכבי רשת שגולשים בחרו לעקוב אחריהם נתפס כתוכן אותנטי ורלוונטי לצופה בניגוד לפרסומת שנדחפת לזרם העדכונים ברשתות החברתיות ורובנו רואה בהן גורם מפריע לחוויה שיש למהר לדלג עליו.
האינסטה-בלוגרים שפועלים בארץ נחשבים לאיכותיים מבחינת רף ייצור התוכן וקצב איסוף העוקבים, הגיע הזמן לנצל את איכויות אלו לקפיצה בינלאומית כדי שיוכלו לקדם בחשבונות שלהם מותגים בינלאומיים ולקבל תגמול של תקציבי פרסום אירופאים.
מקור תמונה: אינסטגרם (Talia Sutra